Tallinnas võeti Kallase büroo ettepanek vastu vaat et sõja kuulutamisena. Kredexis elektriautode projektiga tegeleva Jarmo Tuisu sõnul oli ühise standardi kehtestamise idee õhus varemgi, kuid seda ei ole liikmesriikides põhjalikult arutatud. Eestis on valmimas 163 kiirlaadimispunktiga “elektritanklate” kett, mis kasutab teistsugust, nn CHAdeMo laadijat. Lõviosa võrgust on juba valmis.

Ühe laadimispunkti rajamine maksab ligi 33 000 eurot. Kogu võrgu hinnaks on üle viie miljoni euro.

Brüsseli algatus paneb selle suurinvesteeringu “kärssama”. Samas on elektriautode kasutusele võtmine Andrus Ansipi valitsuse üks kuulsamaid eduprojekte. Isegi lätlased õhkavad, miks neil selliseid masinaid ei ole.

Loe edasi Ekspressi tasulisest versioonist