Siis ilmuvad rikkurite varustusse 6-liitrise V12 asemel hoopis kolmesilindrilised turbodiislid, mis koos elektrimootoritega näitavad ikkagi superautolikku dünaamikat, nagu BMW Vision. Või siis 4500 N·m mammutväändega Audi R9 e-tron.

Kogu selle punnitamise võttis minu meelest kõige vaimukamalt kokku Brabuse stend. Seal eksponeeriti selle päikesesüsteemi kiireimat sedaani E V12, mis liigub kuni 370 km/h ning saavutab 100 km/h 3,7 sekundiga. Samas seisis aga ka Smartist moodustatud Brabus High Voltage, mil tippkiirus küll 130 km/h, kiirendusnäitaja aga sama.

Kolmanda karuna urises nurgas Tesla Roadster, millele olid tuunijad lisanud kosmeetilist vunki ning pannud pakiruumi helisüsteemi, mis muidu hiirvaiksele elektrilisele sportautole nätske V8 mörina taustaks paiskas. Selline veidi groteskne õhkkond valitses tervel näitusel. Ühes nurgas presenteeriti sadu hobujõude pakkuvat luksusautot, teisal selgitati, et uus linnaauto tarvitab liikumiseks puulehti jne. Nii et vana maailma musklimehed on uuele kiitsakale elektriautoajastule just parajasti teatepulka üle andmas, mis muudab lähiaastad tavalisest põnevamaks ning sisendab ootusärevust.