Vaatepilt, mis avanes mulle Tartu ehitusmessil naiste WCd külastades, pani lausa jahmatama. Seinal suurelt lehma pilt!

Mõnutundega itsitav ja tiiraselt jalga kergitav lehm küsib veel jutumulli kaudu, et kas oli mõnus.

No miks siis mõnus ei peaks olema... Aga ikkagi -kuhu me niiviisi jõuame? Hetkeks tundus, et maailm on täiesti ära pööranud.       

Tartu ehitusmessi naiste WCs reklaamib kaupa ettevõte nimega Remedium, kasutades oma äri eduks süütu kodulooma seksuaalobjektistatud kuvandit. "Seda lehmad ostaksid!" rõhutab Remedium.

Vägivaldselt seksuaalobjektina esitatud lehm ei tea aga maast ja ilmast ju suurt midagi - talle võib mis tahes kräppi ostmiseks pähe määrida. 

Avan internetis Remediumi kodulehekülje (viidet reklaamis sellele muide ei olnud) ja etskae: põhikaubad on täispiimaasendajad ja kärbsepaberid.

Milleks lehmale täispiimaasendaja? Et õige piimaga mitte vaeva näha? Sulaselge võimete alahindamine.

Suvel kärbsed kiusavad karjamaal küll, aga kas see aitaks lehma, kui ta kärbsepaberiga üle kleepida? Vist lendaks peale veel rohkem tüütuid tiivulisi. Millega küll on süütu koduloom kogu selle alanduse välja teeninud? 

Lahkusin Tartu ehitusmessi naiste WCst segadusse aetuna, täis vastuolulisi tundeid.