17.01.2018, 00:25
Riik tahab e-residentsuse promomiseks kulutada sadu tuhandeid eurosid. Samal ajal on osad mures Eesti maine pärast
Riik kavatseb tänavu osta sadade tuhandete eurode eest sisuturunduslikke artikleid New York Timesi, BBCsse ja mujale maailmameediasse, et veelgi promoda kaugjuhitavat äriajamist Eesti kaudu.
FOTO:
Läinud reedel siirdus Kaspar Korjus mõnekuisele isapuhkusele. „Mu stressitase on kõrge,“ tunnistab Eesti e-residentsuse programmijuht oma kontorist lahkudes.
2014. aasta lõpus käivitas Eesti riik eksperimendi, hakates välismaalastele välja andma digiidentiteeti. Inimesed said ligipääsu Eesti e-teenustele ning võimaluse oma Eesti ettevõtet kaugjuhtida. Praegu on e-residente juba 143 riigist kokku üle 27 000 ning nad on loonud Eestisse üle 4000 firma.
Ei tundu just päris graafikus 10 miljonit „e-eestlast“ 2025. aastaks, nagu programmi isa Taavi Kotkakunagi pakkus. Kuid Korjus on optimistlik. Müüme muudkui oma majanduskeskkonda ja saame järjest suuremaks.
Oled juba tellija?