Osa iga sõidu maksumusest suunatakse automaatselt heategevusse. Initsiatiiv uue äpi loomiseks tuli Taxify juhtidelt, kes ei olnud rahul Taxify nn dünaamilise hinnastamismudeliga, kus sõidu maksumuse sõltub nõudlusest. See mudel tegi mõne sõidu liiga kalliks ja teise jällegi liiga odavaks.

Lisaks tundus juhtidele ebaõiglane Taxify ja Uberi poolt võetav nn vahendustasu - 20 protsenti sõidu hinnast. Juhtide läbirääkimised Taxifyga jooksid liiva ning see ajendaski turule tooma uue sõiduäpi.

Hope taksoäpis ei sõltu sõidu hind nõudlusest ja pakkumisest nagu Uberi ja Taxify puhul, vaid kellaajast ja päevast. Näiteks reede öösel on tariif mõnevõrra kõrgem kui tööpäeva päeval.

Hope on sellest nädalast AppStore’ist ja Google Playst alla laetav ning seda kasutab juba üle 50 juhi. Hope võtab juhtidelt poole vähem vahendustasu - 9,9 protsenti sõidu maksumusest - millest omakorda 2 protsendipunkti suunatakse firma poolt automaatselt heategevusse. Ülejäänust kaetakse äpi arenduskulud ja kasum. Uue äpi tõi turule osaühing Private Driver, mille omanikud on Robin Ilvik ja Mary-Liis Narits.