Lisaks tundus juhtidele ebaõiglane Taxify ja Uberi poolt võetav nn vahendustasu - 20 protsenti sõidu hinnast. Juhtide läbirääkimised Taxifyga jooksid liiva ning see ajendaski turule tooma uue sõiduäpi.

Hope taksoäpis ei sõltu sõidu hind nõudlusest ja pakkumisest nagu Uberi ja Taxify puhul, vaid kellaajast ja päevast. Näiteks reede öösel on tariif mõnevõrra kõrgem kui tööpäeva päeval.

Hope on sellest nädalast AppStore’ist ja Google Playst alla laetav ning seda kasutab juba üle 50 juhi. Hope võtab juhtidelt poole vähem vahendustasu - 9,9 protsenti sõidu maksumusest - millest omakorda 2 protsendipunkti suunatakse firma poolt automaatselt heategevusse. Ülejäänust kaetakse äpi arenduskulud ja kasum. Uue äpi tõi turule osaühing Private Driver, mille omanikud on Robin Ilvik ja Mary-Liis Narits.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena
Sinu vihjest võib saada uudis

Olulist sündmust märgates tee pilt või video ja saada Delfisse. Vaatame vihje üle ja jagame sinu märkamist Eestiga. Saada vihje:

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid