07.12.2022, 00:05
ARVUSTUS | Midagi sellist pole Eesti televisioonis tehtud nullindatest saadik
(21)Nädala sari
Aro Velmet leiab, et „Kinoteatri MM Katarsis“ tegi aasta spordisündmuse konteksti paigutamisega parema töö kui nii mõnigi suurriik.

ANDIS JUTUAINEST: saates „Kinoteatri MM Katarsis“ sõi kaheksajalg kooki ja juustu, aga järgmisel päeval räägiti sotsiaalmeedias ikka ja jälle vaid Henrik Kalmeti monoloogidest.
FOTO: | Kairit Leibold / ERR
Meediakontsernid on aga MM-i kajastanud pigem konservatiivselt – eks nende jaoks ole kaalul suured vaatajahulgad. Suurbritannia ITV ja USA Fox Sport on mõlemad, justkui sama PR-firma jutupunkte määgutades, öelnud, et nemad leiavad, et vaatajad tahavad teada, mis väljaku peal toimub ja kuidas see väljak kõrbesse üldse kerkis neid ei huvita.