Netflixi sari „Nobody Wants This“ tõestab, et vaatajate südamete võitmiseks pole vaja keerukat valemit.
Kirjutajana hakkad paratamatult enda elu kõrvalt vaatama, samas aitab see eluga hakkama saada, ütleb kirjanik ja filmitegija Peeter Kormašovile.
Ene-Liis Semperi isikunäitusel huvitab meid inimese elukaare teine sünnipööre ja esimene, sümboolne surm, kirjutab Taavi Eelmaa.
„Õnne 13“ stsenarist Andra Teede: kõige suurem maksumaksja raha raiskamine on joogid-autosse-mentaliteet (4)
„Olgem ausad“ on Areeni rubriik, kus kultuuriinimene räägib asjadest, millest ta tavaliselt ei räägi.
„Ketser“ suudab põhjendada, miks on vägivalla välja elamiseks taas kord valitud noored naised, leiab Maarja Hindoalla.
Mari Jürjensi eestimaise kõlaga uus album – mahe, pehme ja kulgeb kui oja või soe suvetuul
Nädala albumMari Jürjensi olevikuliselt nostalgiline plaat tekitab Gregor Kullas imetlust.
ARVUSTUS | Skandaalne PÖFFi film „Kurdid armastajad“ – pole kurte ega armastust, kuid ohtralt hälbelist seksi (6)
Vene režissööri Boris Gutsi uus linateos tõestab järjekordselt, et sõja ajal kaob inimestel võime märgata pooltoone, arvab Andrei Hvostov.
Berk Vaheri sõnul kodustavad Eesti džässi maestro juhitud kollektiivi improvisatsioonilised lood kosmost.
Anne Vetikut tabas arusaamine, et tema lemmikkirjanik pole lihast ega luust, ei elavate ega surnute kirjast, ei heterosalga ega LGBTQ+ esindaja, vaid hoopis kusagil maatriksis eksisteeriv bot.
MITis töötav Andres Ševtšuk ütleb arhitekt Jaak-Adam Looveerele, et nii väikeste linnade nagu Tallinna ja Tartu puhul tuleks suurte ringteede asemel panustada tugevatele kesklinnadele.
„Olgem ausad“ on Areeni rubriik, kus kultuuriinimene räägib asjadest, millest ta tavaliselt ei räägi.
Oma bändiga Kaisa Ling Thing üle-eestilist tuuri lõpetava laulja Kaisa Lingi sõnul tulevad tema kontsertidele peamiselt naised, kes live’e tõeliselt naudivad.
Sisemise tasakaalu otsimine ja emotsioonide juhtimine ei pea tingimata kuuluma ainult rahuliku elustiili juurde. Vaimsetest praktikatest võib palju abi olla ka gangstereid nottides, maffiagrupeeringule käske jagades ja selle kõige juures oskuslikult politsei eest laveerides.
Pärast 16 aasta pikkust pausi uue plaadi välja andnud The Cure näitab end bändina, mis võib ühes millisekundis olla suurem kui maakera, teises millisekundis väiksem kui uitmõte, hindab Valner Valme.
Mae Lender luges Katrin Pautsi „Valge aiaga maja“ ja leiab, et võib-olla ei tahtnudki autor eriti seda raamatut kirjutada.
Ööklubide juht Anton Must: inimesed liiguvad baaride suunas, klubimaailm on neile igavaks jäänud (13)
„Eesti on tohutult drum’n’bass’i-keskne maa,“ räägib klubide juht „Muusikanõunikes“.
Juunikuu lõpus Tallinnas toimuv rokifestival avalikustas veel peotäie esinejaid.
VIDEO | „See on äge lugu, aga meil on palju paremaid...“ Ewert and The Two Dragons seab enda suurimad hitid pingeritta (2)
Bändi ninamees Ewert Sundja ja bassist Ivo Etti said keeruka ülesande - reastada omaenda laulud teadmata, milline laul kõlab järgmisena. Millised lood jäid peale?
Oleme ära mugandunud ja tegelikult või sees, et meil üldse nii väikeses riigis ja maailmanurgas selline festival on, ütleb Andrei Liimets Peeter Kormašovile.
Järgmisel suvel esmakordselt toimuv Tallinn Rock Festival avalikustas uued artistid festivali esinejatenimistust.
„Protseduur“ on üks aasta meeldejäävamaid filme nii sisult kui vormilt.
Erki Pärnoja draakonite laialiminekust: mis siin ikka keerutada – tundsin, et minu aeg bändis on otsa saanud (2)
Erki Pärnoja räägib usutluses Janek Murdile värskest sooloalbumist ja põhjustest, miks Ewert and The Two Dragons otsustas ikkagi tegevuse lõpetada.
Quincy Jones (14.III 1933 – 3.XI 2024) in memoriam.
Leslie Laasner The Cure’i Londoni kontserdilt: EKG korras, silm seletab, kõik hästi, andke kuuma! (2)
Leslie Laasner raporteerib The Cure’i 16 aastat oodatud uue albumi esitluskontserdilt.
Andrei Liimets retsenseerib „Vanamehe muušikali“, mis oli ebaühtlane, ent energiline.
Laurence Boyce vestleb Norra režissööri Lilja Ingolfsdottiriga lahutusest, naiseks olemisest ja tema Karlovy Vary festivalil eriauhinna võitnud debüütmängufilmist „Armastusväärne“.
TUGEV SOOVITUS | Aasta võimsaim kunstisündmus: Lüüs ja Zolotko. Sünnist surmani, sama katuse all (7)
Urmas Lüüsi ja Jevgeni Zolotko näitused teevad mõlemad ringkäigu sünnist surmani. Kumus käis Peeter Kormašov.
„Ma olen erakordselt närvis.“ Kunstnik, kes viis Obama võimule. Ja loodab Trumpi sealt eemal hoida (80)
Andrei Liimets vestles kunstniku ja aktivisti Shepard Faireyga, kelle poliitilised postrid on saanud ajastu sümboliteks.
Andrei Hvostov miljonite lemmiku Harari uuest raamatust: „Rumalamaks ei jää, targemaks ka eriti ei saa. Ärevamaks lähete küll“ (46)
Andrei Hvostov võrdleb Yuval Harari uut raamatut ulmekirjanduse klassikutega ja leiab, et meie ajastu guru jääb vanadele meistritele alla.