MIDA PRAEGU KINOS VAADATA: legendaarse Coppola megafilm potsatab kriitikute tabelis viimasele kohale
Kinolevis võttis parima tuule alla kodumaine dokumentaalfilm.
Kinolevis võttis parima tuule alla kodumaine dokumentaalfilm.
„Muusikanõunikel“ on külas folk-laulja ja muusik Mari Kalkun.
Kolm kümnendit tegutsenud Winny Puhh avaldab, et bänd ütles ära maailmakuulsaks saamisest vabandusega: „Ei viitsi!“.
Andrei Liimets usutleb Rootsist pärit fotograafi Julia SH-d, kelle töid saab näha alasti keha teemalisel näitusel Fotografiskas.
Alar Niineväli vaatas ülimalt menukat sarja, mis portreteerib natuke veidraid tegelasi tegemas tõestisündinud mõrvadele keskenduvat taskuhäälingut. Sari osutus nii heaks, et ära tuli vaadata kõik seni vändatud neli hooaega.
Peeter Kormašov vaatas kinos Francis Ford Coppola suurteost ja nendib, et see upub iseenda suurejoonelisusesse.
Loometöö luurab alati kusagil, nagu ka hullumeelsus. Rosa Montero hübriidteost luges Elsbeth Hanna Aarsalu.
Helene Vetik vaatas jaapanihõngulist sarja „Sunny“ ja tõdes, et hoolimata ohtratest veidrustest on tegemist väärt kraamiga.
„Me ei oska käituda surmade, haiguste, katkenud raseduste korral,“ ütleb Urmas Lennuk, kes lavastas Maarja Kangro isikliku kogemust peegeldava romaani „Klaaslaps“.
Katharina Kala vaatas „Mina, kaptenit“, mille hea režii ja kahe noore peategelase näitlemine haaravad vaataja hõlpsasti kaasa.
Uues saates on külas multiinstrumentalist ja helilooja Tuulikki Bartosik.
Filosoof Aaron James Wendland kõneleb Peeter Kormašoviga Ukraina-Venemaa sõja valguses rahvusliku süü küsimustes sõjas. Kas vene üliõpilased ja ajupestud vanaema Kurskist vastutavad sõja eest, kas neid tuleks kuidagi karistada.
„Olgem ausad“ on Areeni rubriik, kus kultuuriinimesed räägivad sellest, millest nad tavaliselt ei räägi.
Robert Reismani hinnangul on iiri-barbadose-türgi päritolu artisti uus kauamängiv täiuslik sügisealbum.
Gregor Kulla „Peenar“ lugemise järel võime nentida: kui olme ei tapa, teeb ta tugevaks.
Emel-Elizabeth Tuulik pidi suurde viisikusse kuuluva Toronto filmifestivali ülevaate kirjutama telefoniga, sest arvuti andis otsad.
„Öeldakse, et sotsiaalne kunst on mõttetu, sest see on alati sammukese ühiskonnast maas, aga mina tunnen vajadust olla dialoogis,“ ütleb režissöör Liina Triškina-Vanhatalo. Jutuaineks on tema uus film.
Räpistaar Playboi Carti uued lood ajavad podcast’is „Muusikanõunikud“ hindajatel juhtme kokku.
Kinolevis juhib Tim Burtoni õuduskomöödia „Mardikamahl, mardikamahl“.
„The Bear“ ei suuda otsustada, kas oma maailma imetleda või jälestada, arvab kolmandat hooaega analüüsinud Andrei Liimets.
„Olgem ausad“ on Areeni rubriik, kus kultuuriinimene räägib asjadest, millest ta tavaliselt ei räägi.
„Vaevalt miski sel aastal sama cool’ilt kõlab,“ kiidab Andrei Liimets Iiri indirokkbändi laulja Grian Chatteni sooritust.
Kolmapäeval, 11. septembril avas Von Krahli teater end pidulikult ja ametlikult uuel aadressil – Telliskivi 60A/9, ruumides, kus varem tegutses teater Vaba Lava ja baar Kärbes.
Pungilegend räägib „Muusikanõunike“ uues osas, miks J.M.K.E. uue albumiga nii kaua aega läheb ja kuidas ta improteatrile näidendit kirjutab.
„Olgem ausad“ on Areeni rubriik, kus kultuuriinimene räägib asjadest, millest ta tavaliselt ei räägi. Seekordsest numbrist on küsimusi värskendatud.
Kriitikute tabeli esikolmik on täiesti muutunud ning ka kinolevis on tipus uued filmid.
Eestlastele peab nende rahvuslikke aardeid aeg-ajalt meelde tuletama. Prantsuse dokk „Udumaades“ teeb seda kenasti.
Käesolev aasta on olnud muusikatööstusele raske, kuigi edukaid artiste kasvab aina juurde – üritusteturul valitseb üleküllus ning inimesed ei jõua piletite eest maksta.
Silver Õun luges Tõnu Õnnepalu kogumikku „Siinpool vaikust“, kus on Joonas Hellerma intervjuu kirjanikuga ja surmateemalised loengud.