Hansapank: meil on probleem
Hansapank tunnistab probleemi: nendel klientidel, kellel on PIN-kalkulaatorid, ei piisa hanza.net'i sisenemiseks ainult ID-kaardist. Internetipanka sisenemisel ID-kaardiga küsib Hansapank ka parooli PIN-kalkulaatorist. Erinevalt näiteks Ühispangast, kus klient saab ise mugavalt valida, kas ta kasutab internetipanka sisenemiseks PIN-kalkulaatorit või ID-kaarti. Mõlemal juhul on U-netis lisaks vaja vaid kasutajatunnust.
"Teame, et see on meil probleem ja teeb PIN-kalkulaatori kasutajate elu ebamugavaks. Arendused käivad, aga praegu ei oska konkreetset kuupäeva öelda, millal PIN-kalkulaatori vajadus ID- kaardiga sisenemisel ära kaob," ütleb Hansapanga jaepanganduse elektrooniliste kanalite osakonna juhataja Margus Simson.
Klientidel, kes kasutavad peamiselt ID-kaarti, soovitab ta PIN-kalkulaatorist loobuda. Hanzanetti pääseb neljal moel, nendest kolm - ID-kaart, Mobiil ID ja PIN-kalkulaator - on panga hinnangul väga turvalised. Neljas võimalus - paroolikaart - on vähem turvaline.