“Decent Work For Decent Pay”

(Big Dada)


Kui mõni neiu või noormees oleks tõesti nii sai, et endale selle tseedeena ostaks. Võib-olla eestis üks selline leidub, aga siis ta ei vaadanud plaadi pealkirja.


Iga päev blogivad ja postitavad sajad magamistoa produtsendid oma käe ja närvi järgi sätitud remikse internetti. Nad kõik teavad, et tänapäeval kehtib muusikalise ülepaljususe printsiip, et muusikalise informatsiooni kiirtee ajab üle äärte ja muld võidakse vastsündinuile enne peale ajada, kui te selle arvustuse olete lõpuni lugenud. Kultuurid vahetavad omavahel informatsiooni, kõik laenavad kõigilt (kokkuvõttes sama asja) ja seepärast kipuvad näiteks kõik elektroremiksid internetis ikkagi ühtemoodi kõlama. Õnneks saavad paremad ja töökamad remiksijad-produtsendid ikka kuidagi kuulsaks, nagu ameeriklane Diplo. Siis me saame tema meetodeid, nagu näiteks autorikaitsega hoolimatult ümberkäimine, eri stiilide kokkumikserdamine räigete ületundide vormis või päris getomuusika propageerimine, vaadata suurelt ekraanilt. Ja me oleme rahul, et vana hea musabisnis teenindab meid lauast, tsentrifuugib kõik need pöörased ja toored dancehall või seksistlikud getobiidid üheks plaadiks. Ja siis me laeme selle plaadi kusagilt, sest selline on tänapäeva komme ja Diplo tänapäevane mees, kellele tänapäev toob isegi leiva lauale – wiwawowa. Nii et elame ses suhtes päris nitševoo ajal.
7