Käesolev romaan on tegelikult kahemõõtmeline. Mõrvarile omistatakse ebainimlikke võimeid, sest labasust peab kuidagi peitma, süžeele antakse hoogu, tekstis on aga poosi. Malaisia vangla on antud edasi puhtalt olukirjeldusena, suurel määral on romaan lihtsalt turismibuklett, millesse on sulatatud näpuotsatäis igavikulist põnevust - hüpatakse, karatakse, käperdatakse laipa, ujutakse, kaotatakse teadvus jne. Füsioloogilisele pööratakse väga suurt tähelepanu, näiteks naises peituvast verest on lausa peatükk. Kehalisust on palju, psühholoogilist andetult. Kõik tegelased on aga perverdid, frigiidsed või uskumatult kahestunud. Romaani nn puänt on mage: sarimõrvariga kontakti otsiv ajakirjanik avastab ka endas peidus olnud mõrtsuka. Lõpp on ent päris lääge: frigiidne naine Khadidja, egiptlanna Pariisis, kes kirjutab doktoritööd, lükkab rõdult alla oma armukese, läheb trepist alla - ja tunneb, et tema jäi ellu.