Klantsfotode, roosipottide ja sirmidega vooderdatud buduaarile maalinäitusest jäänud riismete keskel pole iseenesest ju midagi ette heita, fakt on aga  see, et nii konteksti teades  kui ka teadmata, mõjub Beatrice´i kümne aasta tagune dessant tollasesse  Luum  Galeriissee  praeguse  näitusega võrreldes kui hõrk maiuspala.

Kõrg-ja massikultuuri flirdile uusi horisonte  avav piiririkkuja,  oli 1993 aastal  kunstimaailma taluvust testiv näitus “Body and Soul” muuseas vaadeldav ka kodumaise camp`i pioneerina. Paraku on ajalool  komme korrata ennast farsina, nii ka nüüd. Implantaadina võõrasse  keskkonda ( kes Viru kaubanduskeskuses,  endise Sokose kaubamaja mahajäetud ruumides „võõras“ ja „oma“ on, see on veel omaette küsimus ) trüginud kommertsfotol on alien`i iseloom ja tõutunnused, mis siinses kontekstis ometigi head turvalist naasmist ei tähenda. Kunstinäitus, isegi žüriivaba seinast-seina väljapanek,  peaks igale veidigi haridust saanule samasugune tervik olema,  nagu teatrilavastus või heliteos ( kui ei ole just tegu taotlusliku protsessuaalse eksperimendiga). Kuidas oleks, kui  näidendi lavastaja teatrisse tulles avastab, et teatridirektor on näiteks tema mängukavas olevale N. tragöödiale „uue lõpu“ lasknud tellida, sest „publikule meeldivad jandid ja pappi tuleb rohkem!“ Praegu on Viru keskuse galerist suhtunud kunstitöödesse kui hilpudesse  ning „uue kevadkollektsiooni saabudes“ omapäi ekspositsiooni kohendanud - kuni „eelmise hooaja kauba“ kõrvaldamiseni. Kohaspetsiifiliste riskidega flirt on intellektuaalsest ja mitte millekski kohustavast mängust väljunud näituse korraldanud  kunstnike jaoks kultuuritu maa karmi  realiteeti. Nii  avameelselt merkantiilne ja küüniline suhtumine kunsti on Eesti  jaoks täiesti uus ja tige tase.