Nüüd naudib härra vanaduspõlve California päikese all. Sulistab näiteks oma Northridge’i villa basseinis 28kraadises vees, korjab aiast värskeid apelsine või virsikuid (kui oravad nendega üks-null teinud pole) või kimab niisama sport-Lexusega ringi. Teinekord veedab aega hoopis Eestis, võttes siin suure maiasmoka ja suitsusingisõbrana mitu kilo juurde. Eestiski on härral korralik varandus – mitu maja ning Lexus.

California päike paistab lagipähe, kui Andersson pajatab oma 40aastasest insenerikarjäärist, millest enamiku teenis ta Parsonsis keerukamate infrastruktuuriobjektide juhina, alluvuses kuni 80 inimest. Sadamad, õli- ja keemiavabrikud Saudi Araabias; vasetööstus, haiglad, elu- ja kontorihooned Iraagis; plastitehased ja lõhkeaine hävitamise vabrikud USAs; Ronald Reagani aegne USA raketitõrjesüsteem ja sõjatööstuste “maa-alused saladused”; lisaks kõigele veel umbes kümme lennujaama (teiste hulgas San Francisco rahvusvaheline terminal) ja palju muud.

Eestist lahkus Andersson 12aastase poisina ning jõudis Saksamaa ja Rootsi kaudu USAsse. Täpselt sel ajal – 1960ndatel –, kui jänkid vaevlesid suures inseneride puuduses. Ta oli õigel ajal õiges kohas.