05.12.2008, 00:00
The Game “L.A.X.”
Gängsta-räpi ülespaisutatud lootusel võhm väljas.
The Game
“L.A.X.”
(Geffen)
Mis juhtus?
Mõned aastad tagasi sattus The Game oma debüüdiga “The
Documentary” hiphopi tähelepanu keskpunkti ja kehtestas end
California gängsta-traditsiooni väärilise järeltulijana.
Kolmandaks plaadiks on aga tema kuldsete velgedega Impala kummid
tühjad mis tühjad, sest kurjakuulutava tänavaeepose asemel
(mida lubaks justkui nii plaadikaas, pealkiri kui loonimed) üritatakse
meile hinge pugeda sentimentaalsete klaveripalade ja maitsetult
üleprodutseeritud soulivokaalidega. Natuke vara hakata memuaare kirjutama.
Aimuse sellest, mis oleks võinud olla, annavad ehk “Bulletproof
Diaries” koos Raekwoniga ja plaadi lõpulugu, nostalgiline
“Letter to the King”, kus astub üles ka Nas. Iga hea loo kohta
on siin aga kolm kohatäidet (hullemateks ehk Lil’ Wayne’iga
kahasse tehtud “My Life”, “Money” ja... paljud teised
tegelikult). “State of Emergency” proovib edutult ellu äratada
läänekalda G-Funki ja kokkuvõttes on siin liiga vähe uut,
liiga vähe kaasahaaravat ja liiga vähe sellist, mis The Game’i
samamoodi oma kaasaegsetest eristaks, kui seda tegi tema karjääri
algusaegade muusika.
6