Mis on timedule broneerimissüsteemi kasutamise eelised?

„Timedule on kõrgetasemeline kasutajasõbralik tarkvara, mida ei pea oma arvutisse installeerima, vaid seda saab interneti abil kasutada. Hooldus ja arendus on alati tagatud ning kui rakendusega kohanemisel tekibki mõni küsimus, on meie klienditugi käepärast ja juhendab,“ selgitab Sheverduk, kelle sõnul säästavad nii suured kui ka väikesed ettevõtted timedule rakenduse abil põhitegevuseks sadu töötunde. Mugav on timedule kaasabil teenust pakkuda ning sujuv teenust osta. Ettevõtte juhil omakorda on hiljem lihtne tehtut ja toimunut analüüsida. Samalt platvormilt saab Sheverduki sõnul koordineerida ööpäevaringselt nii oma ettevõtte broneeringuid, tegevuse ajakava ja töögraafikuid kui ka klienditeavet ning -ajalugu.

Broneerimine ja broneeringute teavitused klientidele on automaatsed. Süsteem saadab õigel hetkel ilusalongi, spaa, hambapolikliiniku või loomaarsti kliendile meeldetuletuseks e-kirja ning vajadusel ka sõnumi mobiiltelefonile. Ning kliendid ei jäta protseduurile või konsultatsioonile tulemata ainuüksi sellepärast, et neil läks varem kokkulepitud aeg kiire elutempo tõttu meelest ära. Kui siiski juhtub, et kliendile varasem vastuvõtuaeg enam ei sobi, on lihtne broneeringut muuta ja teenusepakkuja saab omakorda kiiresti reageerida ning tööd kuluefektiivselt ümber korraldada.

Täpselt planeeritud tööaeg ja erakorraliste pauside ärahoidmine kasvatab timedule tarkvara kasutaja tootlikkust ja teenuse kvaliteeti ning kliendid on rahul. Kasvab ka oma töötajate rahulolu ja meeskonnatöö muutub ühtlasemaks.

Broneerimissüsteemi pakette on neli: Basic, Essentials, Professional, Ultimate; nende erinevus seisneb peamiselt vaid kasutajaliideste arvus (ühest kuni piiramatu arvu kasutajateni). Klientide, teenuste ja broneeringute arv ei ole üheski paketis piiratud. Timedule võimalustes veendumiseks on kasutada kahenädalane tasuta prooviperiood.

Juht saab timedule abil teha paremaid otsuseid

Timedule tarkvara abil on teenusepakkuja ise paremini juhitav ning saab kasvada nii seest kui ka väljast. Ettevõtte omanik saab erinevate funktsioonide abil oma äri kulgu analüüsida, teha erinevate näitajatega väljavõtteid nii töökorraldusest kui ka klienditeenindusest. „Vali ajavahemik, töötaja/töötajad, teenus/teenused, asukoht või ainult üks neist eelnevatest ning näed, kuidas ettevõttel läheb. Teenuseid saad statistikat tehes reastada kasumi või broneeringute järgi, samuti saab pingeritta seada kasumlikkuse järgi ka töötajaid ja kliente. Tegelik ülevaade oma ettevõtte igapäevatööst võimaldab juhil teha tulutoovamaid otsuseid,“ ütleb Alex Sheverduk.

Töötajaid puudutava info haldamiseks on timedule rakendusel eraldi lehekülg, kuhu saab lisada mitmeid andmeid – isiku nimi, foto, ametinimetus, kontaktandmed. Eraldi saab ärijuht hallata asukohalehte, mis tähistab paiku, kus töötajad töötavad ja teenuseid osutavad. Asukohti võib lisada piiramatult.

Millised on olulisemad tehnilised võimalused?

Timedule broneerimissüsteemi võib lisada juba olemasolevale kodulehele lingi abil ning broneerimislehe kujundust ja teksti saab isikupärastada. Samuti saab oma ettevõtte soovi järgi isikupärastada meeldetuletuste sisu.

Olulise funktsioonina võimaldab timedule broneeringuid tegevatelt klientidelt vastu võtta online-makseid ja näiteks PayPalist Square’ile vaid paari klikiga.

Timedule muutub veelgi tõhusamaks

Tulevikuplaanide hulka kuulub Alex Sheverduki sõnul timedule broneerimissüsteemi funktsionaalsuse arendamine ja selle integreerimisvõimaluste parendamine: „Lisaks keskendume tehisintellekti ja masinõppe tehnoloogiate kasutamisele, et pakkuda veelgi tõhusamaid ja täpsemaid tööaja haldamise lahendusi. Soovime jõuda rohkem ka suuremate ettevõtete ja organisatsioonideni, kes meie tarkvarast kasu saaksid. Oluline sihtgrupp on teenidussektori osa, kus tööaja haldamine on esmatähtis – näiteks tervishoid ja haridus.“

Sheverduk julgustab kõiki praegusi ja tulevasi timedule kasutajaid märku andma, kui keegi vajab oma töö tõhustamiseks olemasolevale rakendusele veel mingit lisafunktsiooni, sest tõenäoliselt pole see probleem. Timedule on suure jõudlusega ja kasutajate teenistuses 24/7.

Timedule online-broneerimissüsteem

  • Intuitiivne ja kasutajasõbralik liides

  • Paindlik tööaja haldamise süsteem, mis arvestab töötajate individuaalseid vajadusi

  • Täpsem ajakasutuse analüüs, mis aitab ettevõtetel oma ressursse paremini planeerida

  • Kiire ja lihtne integreerimine olemasolevate süsteemidega

Jaga
Kommentaarid