Tudengid vaidlevad: „Karl Martin tuleb lennukate ideedega tekstiroboti kasutamisest, mina vaidlen vastu – sa ei taha neid riske!“
(3)Tartu Ülikooli informaatika üliõpilased – Toomas Roosma 3. kursuselt ja Karl Martin Voovere 2. kursuselt – räägivad, kuidas nad tekstirobotit õppetöös kasutanud on, milles masin kasulik on olnud ja kui usaldusväärne on ta abimehena.

Kaks endist klassivenda, kolmanda kursuse informaatikatudeng Toomas ja teise kursuse noormees Karl Martin saavad tavaliselt kokku, et kahekesi joosta – ja seal, mööda Emajõe kallast kaugusse kadudes asuvad nad kirglikult vaidlema, kas tekstirobotitest on rohkem rõõmu või muret. „Karl Martin tuleb oma lennukate ideedega tekstiroboti kasutamisest ja mina vaidlen vastu – sa ei taha võtta neid riske!“
Kursus eespool õppiv Toomas Roosma on ka rohkem tekstirobotitest lugenud kui ta sõber: „Minu bakalaureusetöö teema on aidanud mind kurssi viia: uurisin närvivõrkude käitumist ehk olen pidanud närvivõrkudest lugema rohkem kui keskmine informaatikatudeng,“ räägib ta.