Tudengid vaidlevad: „Karl Martin tuleb lennukate ideedega tekstiroboti kasutamisest, mina vaidlen vastu – sa ei taha neid riske!“
(3)Tartu Ülikooli informaatika üliõpilased – Toomas Roosma 3. kursuselt ja Karl Martin Voovere 2. kursuselt – räägivad, kuidas nad tekstirobotit õppetöös kasutanud on, milles masin kasulik on olnud ja kui usaldusväärne on ta abimehena.
![TOOMAS JA TEHISINTELLEKT: Toomas Roosma on Tartu Ülikooli informaatika 3. kursuse tudeng. Toomas asus ChatGPTd kasutama eelmise aasta lõpus ning on leidnud sellele praktilist rakendust isegi endale ideaalse reisi planeerimiseks.](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/98ddc550-f2fa-11ed-8126-ad1671067681.jpg?noup&w=1200&h=711)
Kaks endist klassivenda, kolmanda kursuse informaatikatudeng Toomas ja teise kursuse noormees Karl Martin saavad tavaliselt kokku, et kahekesi joosta – ja seal, mööda Emajõe kallast kaugusse kadudes asuvad nad kirglikult vaidlema, kas tekstirobotitest on rohkem rõõmu või muret. „Karl Martin tuleb oma lennukate ideedega tekstiroboti kasutamisest ja mina vaidlen vastu – sa ei taha võtta neid riske!“
Kursus eespool õppiv Toomas Roosma on ka rohkem tekstirobotitest lugenud kui ta sõber: „Minu bakalaureusetöö teema on aidanud mind kurssi viia: uurisin närvivõrkude käitumist ehk olen pidanud närvivõrkudest lugema rohkem kui keskmine informaatikatudeng,“ räägib ta.