„Teguviis, kus juht ületab situatsioonikiirust ega tee välja bussipeatuses seisvast bussist, tuleb kriminaliseerida, kui sellega tagajärjeks on surm või raske kehavigastus,“ ütleb iiklusohutusaudiitor Raul Vibo.
Kui lapse vanemad ei pea koolipäeva lõppedes tööl olema, saavad nad teda autoga kodu, kooli ja huviringide vahel sõidutada. Ülejäänud lapsed liiguvad jalgsi. Või siis liini- või koolibussiga. Selliseid lapsi enidselt on.
Nad on Eesti liikluses üha suuremas ohus. Lapse tõenäosus jalakäijana Eesti liikluses surma või viga saada on kaks korda suurem kui keskealisel. Liiklusohutuseksperdid nõuavad karmimaid seadusi, sh kiiruspiirangu alandamist.
28. septembri õhtul kell 20.14 Harjumaal Lehola bussipeatuses liinibussist välja astunud kaheksa-aastane poiss ei jõudnudki koju
***
Tahad olla kursis Ekspressi lugudega? Laadi alla ka äpp. Vaata SIIA
***