18.11.2023, 10:59
Gertha Teidla-Kunitsõn: vähesed Eesti õpetajad tunnevad, et on valmis mitmekultuurilises klassiruumis õpetama
(26)Eestikeelsele õppele üleminekul ei vaja toetust ainult Eestis sündinud ja kasvanud õpilased, vaid erineva taustaga rändelapsed – olgu tegu uus-sisserändajate, tagasipöördujate või sõjapõgenikega.
![JULGUSTAB: Kultuuritundlik õpetamine julgustab õpilasi väärtustama enda kultuuri, arendab õpilaste kriitikameelt ja analüüsivõimet.](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/48ffba9f-d789-407a-abd0-66cecbe15f49.jpg?noup&w=1200&h=711)
JULGUSTAB: Kultuuritundlik õpetamine julgustab õpilasi väärtustama enda kultuuri, arendab õpilaste kriitikameelt ja analüüsivõimet.
FOTO: | Shutterstock
Meie ajaloolisest pärandist tulenevalt õpib Eesti koolides juba praegu omajagu kooli õppekeelest erineva koduse keelega õpilasi ja seda arvu suurendab uus-sisserändajate lisandumine. Alates 2015. aastast on sisseränne Eestisse ületanud väljarände, muutes meie klassiruumid mitmekesisemaks nii keeleliselt kui kultuuriliselt.
Oled juba tellija?