Tema album võeti hästi vastu, see on leidnud oma kuulajaskonna, kuid millise hinnaga? Kui palju on Miriko panustanud muusikakarjääri alustamisesse?

„Arvestame umbes viiekohalise summaga,“ sõnab muusik. „Kui nüüd väga pragmaatiliselt vaadata, siis see on lihtsalt väikeettevõtlus. Sa investeerid iseendasse – sul on tootearendus, müük, turundus, finantsosakond, kõik kokku... .“

Mille peale nii palju kulub?

Loetleme mõned kulud – kuidas leida algsed kontaktid, et muusikat luua, seda turundada, kuidas anda välja vinüüle, CD-plaate, merch’i.

„See kõik on väga keerukas, aeganõudev ja närvekulutav,“ heidab Miriko heidab avameelse pilgu läbi lüüa üritava artisti argipäeva.

Kuula alustava artisti spikrit värskest „Vabaflow’st“.