Seejärel tegid sama ta fännid. Ja siis ülejäänud internet.

Brati erkrohelisest albumikaanest – kus pole midagi rohkemat kui häguses Arial-kirjas sõna „brat“ – sai meem, mis vallutas sotsiaalmeedia.

Rohelisele taustale kirjutati „brati“ asemel oma nime, reklaamtekste, head nalja – midaiganes soovisid muidu oma postitusega öelda. Isegi Kamala Harrise valimiskampaania konto võttis omaks brati-esteetika. Matcha latte, roheline valgusfoor, Air Balticu lennukid, Briti kuninganna 2022. aasta roheline kostüüm – kõik vähegi laimiroheline tuletas meelde, et on brat-suvi.

Ent brat summer ei jäänud üksnes virtuaalmaailma, sellest sai suve trendikaim elufilosoofia.

Magamata öö seljataga, väga head sõbrannad ja kollane longero – need kolm märksõna iseloomustavad Eva (22) jaoks tema suve. „Kahju, et roheline longero eriti hea ei ole, see oleks muidu eriti brat.“

Sel suvel on Eva käinud baarides, pidudel ja festivalidel rohkem kui kunagi varem. „Hästi klišee, aga ma elan päev korraga. Ma ei tee nädal aega plaane ette, sest ma ei tea, mis võib juhtuda