Tänavsuu blogi: Pakenditootja Estiko Plastar võttis sihikule Wal-Marti

Pakendid meie ümber arenevad pöörase kiirusega: enam pole nad lihtsalt värvilised ja ilusad, vaid oskavad õhku juhtida, temperatuuri jälgida, roiskumisest teavitada ja võivad isegi sajaprotsendiliselt ära laguneda. Eesti pakendituru liider, ent globaalsel turul väike tegija - Estiko Plastar - tahab astuda jõulise sammu tulevikku ning edestada konkurente intelligentsete pakendite võidujooksus.
Mati Karelsoni ja Tartu Ülikooliga koostöös arendab Estiko Plastar pakendit, mis annaks toidupoes raadiolainete kaudu teada, mis tootega on tegemist ja kui palju seda on. Niinimetatud RFID (Radio Frequency Identification) tehnoloogia edu ja hea õnne korral kujundavad eestlased esimestena maailmas sellealase tööstusstandardi ning muudavad põhjalikult tarbijate arusaamu poeskäimise mugavusest.
Triipkood ajalukku?
Täna kasutatakse toodete identifitseerimiseks ja laosüsteemi juhtimiseks laialdaselt triipkoodi süsteemi. Triipkoodi kaudu tuntakse kaup laos ja kassas ära
Unustada kõik see ja salvestada teave toote kohta pakendi sisse - selline on Estiko Plastari ja tema partnerite ambitsioonikas eesmärk.