Meeldejäävaid kujundeid, mõttekaid järgnevusi ja kõrvupaitavaid kooskõlasid leiab tegelikult peaaegu igast loost ning vaid “Give Birth To Noise” ja “Architect” ei suutnud minu tähelepanu hoida. Esimene mõjus klišeena ega suutnud võistelda oma naabritega, teine on instrumentaal, kuid ühtki tugevat soolopartiid selles koosluses ju ei kuule. See-eest toetub enamik materjalist tõhusale valemile — meloodiline, ent samas kummituslikult monotoonne, karismaatiline vokaal ereda punktina keset massiivsete riffide vääramatut kulgemist nagu hüüdja hääl kõrbes. Selles kombinatsioonis on jõudu, avarust, ehedat emotsiooni, ausust ja ilu, seejuures puudub mis tahes siirup. Ning sellest piisab täiesti.

Rääkides veel traditsioonidest teljel psühhedeelia, varajane heavy metal, ameerikalik hardcore punk… Bändi seos USA alternatiivroki ja eeskätt kunagise Seattle’i skeenega on minu jaoks alati olnud (mõnikord isegi kummastavalt) ilmne. Üks võimalik vihje sellele seosele on ka viimases loos kõlav sämpling filmist “Out of the Blue”. Ning uue albumi live-kõlapilt, mitmel pool õige puhta ning terava kõlaga elektrikitarr, forsseeritud keskmised sagedused ja soojalt säbruline harmooniaplaan juhivad mõtted hilisematelt noise- ja stoner-rock’i esindajatelt ja n-ö alternatiiv-metal’ilt tagasi plaadifirma Sub Pop 1980ndate lõpu väljalasete juurde — nt isegi bändidele Mudhoney ja Pearl Jamile eelnenud Green River. See on küll üks erinevus võrreldes debüütalbumiga, ning omal nostalgilisel viisil väga värskendav, isegi lootust sisendav. Tänapäevases kiirelt muutuvas muusikamaailmas peaks vist Shelton Sani juba nimetama lausa püsiväärtuseks. 9/10

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena