Veebiärimees liidab šoppamise ajakirjandusega
Startup-ettevõtja ja Jaapani fänn Silver Hage tõi turule veebikaubamaja Siison.ee, mis lisaks kaubandusele püüab panna rõhku ajakirjanduslikule sisule.
“Maailmas on trend, et kaubandus muutub ajakirjanduslikumaks – sa loed moeloojatest ja stiilsetest inimestest, vaatad, mida nad kannavad, ning saad ise neid asju kohe sealtsamast osta,” räägib Hage ettevõtmise tuumast. Siisonis on hetkel esindatud 20 kaubamärki (eri brändide riided, jalatsid, aksessuaarid jne), kogu kraam toimetatakse postiga koju.
Ärimees Ülo Hage poeg Silver ja tema äripartner Matthias Vutt püüavad sellega ühtlasi muuta praegust kentsakat olukorda, kus Eesti on küll tugev e-riik, kuid inimesed ei julge veebist eriti midagi osta. Kui Siison Eestis käima läheb, on kavas sellega minna ka välisturgudele.