Hinnateadlikkuse suurenemine on toonud kaasa nähtuse, mida Soome ettevõtetes on kardetud: igapäevaste teenuste ja toodete nõudmine on hakanud Eestisse kanduma. Soomlased ostavad Eestist varasemast rohkem näiteks apteegikaupu ja toiduaineid. Populaarsed on ka juuksurid, ujulad, saunad ja solaariumid. Aga viiendik turistidest käib ka ooperis, teatris või mõnel muul kultuuriüritusel.

„Eestisse reisimine on argistunud. Sealt otsitakse kaupu ja teenuseid, mida võiks sama hästi saada oma kodu lähedasest poest või juuksurisalongist. Et reisid Tallinna on kiired ja lihtsad, on nädalalõpuostude tegemine seal pea sama vaevatu kui autosõit kohalikku ostukeskusesse,” ütles Kurjenoja.

Ja viinavool Eestist Soome ei lõpe – koguni 84 protsenti Eestist Soome reisijatest viib kaasa alkoholi. Maiustusi viib 58 protsenti ja riideid pool reisijatest. Delfi