Ekspress Grupi müük kasvas juulis 3,8 miljoni euroni
Ekspress Grupp teatas täna börsile, et firma käive kasvas juulis 8,2 protsenti võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Online-meedia segmendis jätkus tugev kasv, mis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ulatus 26,2%-ni. Juulis näitas väga head tulemust Delfi Läti, kus tänu proaktiivsele müügile ning edukatele eridele suurenes käive pea 35%. Delfi Ukraina on saavutanud juba mitu kuud järjest ligi kahekordse käibetõusu võrreldes eelmise aastaga, kuid endiselt on tegu marginaalsete summadega.
Perioodiliste väljaannete segment jätkas eelmise kuuga samas tempos ning kasvatas käivet 6,7% võrreldes 2011 aasta sama kuuga. Kasvu veab eelkõige DVD-sarja edukas müük.
Reklaamimüügituludes üllatas positiivselt Eesti Päevaleht, kelle reklaamimüügitulud pärast pikaajalist langust juulis kasvasid. Selle taga on edukad erilehed ning muudetud müügistrateegia.
Trükiteenuste segmendi käive kasvas kokku 6,6%. Kasvu vedas jätkuvalt eksport ning samuti paberimüük. Mõningal määral oli tunda Skandinaavia tellijate suuremat suvist passiivsust võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.