Eesti Raudtee tollases nõukogus kerkis korruptsiooni­kahtlus: kas vahendaja teenis priske summa? Ka raudtee hilisema eraomaniku BRSi esindajad pidasid veduriostu firmast suure summa väljakantimiseks. BRSi vastuseis oli samas loomulik, sest firma äriplaan oli üles ehitatud Ameerika vedurite kasutamisele. Ühtlasi lõid jänkid Eesti Raudtee eraomanikeks saades juhtkonnas platsi puhtaks, kümmekonna päevapealt kinga saanu seas oli ka Altjõe.

Hiljem töötas Altjõe kinnisvaraäris. Muuhulgas oli ta ehitusdivisjoni direktor Arco Varas, mida juhtis Viljar Arakas, kes on praegu EVR Cargo nõukogu esimees. Altjõed võidakse EVR Cargo juhiks saades alati nimetada Arakase soosikuks.

Teine lõppvooru pääsenud kandidaat oli EVR Cargo praegune juht Indrek Paal. Temal on aga head sidemed Alexela seltskonnaga, kes annab ligikaudu viiendiku EVR Cargo veomahust. Äriregister näitab, et Paal on ka veoste ekspedeerimisega tegeleva Vana-Viru KK juhataja.

Paal sai EVR Cargo tegevjuhiks tänavu jaanuaris, kui senine pealik Jaanus Paas mitmesaja tuhande euro kaotsimineku tõttu töölt lahkus.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena