Linros jõudis oma provokatiivse teoga Iisraeli, USA, Venemaa, Prantsusmaa, Hispaania, Kreeka, Soome, Belgia, Horvaadi, Aserbaidžaani, India, Tšehhi, Poola, Läti jt riikide meediasse. The Jerusalem Postis, kus see oli loetuim välisuudis, toodi välja, et tegu pole esimese korraga koonduslaagri pilti reklaamis kasutada. Jaanuaris reklaamis Dubai spordisaal end fotoga Auschwitzist, mille juures oli slõugan: “Jäta oma kaloritega hüvasti!”

JewishNews pealkirjastas oma uudise “Eesti reklaam: kasutage gaasi, sellega tapeti juute”. Linrosi sõnul oli foto eesmärk, vastupidi, teadvustada, et maagaas CH4 ei ole mürk, mis tappis inimesi. Mehe sõnul ei osanud ta rahvusvahelist tähelepanu oodata. “Pärast laiast maailmast saadud kommentaare olen endiselt üllatunud, kui paljud inimesed on selle tragöödiaga siiani seotud ning ennast puudutatuna tunnevad,” nentis ta. 1991. aastast gaasiseadmetega tegelev mees ütles (muide, küttega tegeles juba tema vanaisa ning isagi oli Tallinngaasis tööl), et ei soovinud, et see ei jõuaks meediasse. Ta võttis foto maha enne esimese artikli ilmumist.

“Eestlased ei pane pahaks, kui aastavahetusprogrammis tehakse nalja küüditamise üle – pigem vaatavad iroonia ja kerge muigega... Minu arvates on tänapäeva massihävitusrelv rahaorjuses olevate inimeste stressist ja närvipingest tekkivad südamehaigused – võidelgem parem selle vastu,” ütles Linros.