Hiinlased tulevad Adidase ja Nike vahele
Spordibrändide maailmas peavad turuliidrid Nike ja adidas sama karmi võitlust nagu Apple ja Samsung nutitelefonide maailmas. Ja ega teisedki spordifirmad niisama moluta.
Olümpiamänge oli bränditundliku pilguga huvitav jälgida. Ameeriklased kandsid tavapäraselt Nike’t (hääldatakse naiki, mitte naik), aga britid adidast (nimelt väikese tähega). Saksa kergejõustiklastel oli lühike dress Nike, soojendusdress adidase toodang. Jamaikalased jooksevad loomulikult Puma riietes-jalatsites, soomlaste rõivastel paistis vana hea Halti embleem, Läti ja Valgevene kergejõustiklaste dressidel suhteliselt tundmatu Hiina kaubamärk 361 degrees. Hispaania kergejõustiklased olid riietatud omamaise firma Joma dressidesse, korvpallurid aga kandsid Hiina firmas Li-Ning valminud vormi.
Ka Eesti olümpiakomiteesse on juba mõnda aega tulnud ettevaatlikult sõnastatud meile selleltsamalt Li-Ningilt.
Ehk on EOK koostööst huvitatud? Ehk õnnestub Eesti sportlased riietada suurvõistlusteks Li-Ningi logoga rõivastesse? Logo ise meenutab kaugelt vaadates pisut reformierakonna oravat.