Verisulis vennad Howard ja Guy Lawrence pole lasknud koeral oma kodutöid ­nahka pista. Tükid on perfektselt õpitud. Deep house’i, 2-step’i, garage’i ja bassimuusika kursused on läbitud maksimumpunktidele ning miskit pole juhuse hooleks jäetud. Produktsioon on proff ja puhas, aga samas mitte ka igavalt kliiniline. Korralikest kõlaritest või klappidest kuulatuna loksutab bass sisikonda päris korralikult. Külalisvokalistide nimekiri on aukartust äratav. Teiste hulgas on näiteks Jamie Woon, Jessie Ware, Eliza Doolittle ja Friendly Firesi Edward Macfarlane. Nende lauldud palad muidugi seletavad ka popiks sildistamist.

“White Noise” AlunaGeorge’iga on täpselt kaalutletud hitimaterjal ja seeläbi ka üks mittemidagiütlevamaid palu siin plaadil. Teine singel “Latch”, kus teeb häält Sam Smith, on sametise step’iga garaaži-r&b, mis samuti otsekui tabelitesse loodud. Aga mulle meeldib ikkagi rohkem, kui inimesed tantsupõrandal toorutsevad, ja seepärast leian puusanõksutajad hoopis paheliste “Stimulationi” või “Grab Her!” kujul. Peidetud ohutunde, rafineeritud räpakuse, teadmatuse ja võimaluste paljususe erootilised võnked. Seda tüüpi biidid, mis viivad pulsi lakke, tõmbavad peopesad niiskeks ja paisutavad pupilli 12tollise vinüüli suuruseks.

Disclosure’i puhul räägitakse palju sellest, kuidas nad on viinud tantsumuusika ehk siis põhiliselt deep house’i peavoolu. Kõlab nagu süüdistus, aga kui seda teha nii, nagu Disclosure teeb, siis pole sellel voolus tantsimisel tegelikult häda midagi. Ja eks see, et poisid on põhjanaabrite tänavuse Flow festivali programmis, räägib ka midagi kredibiilsusest. 7/10

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena