Britpopparid, hiphopparid, hausimehed ja träänsibeibed – vabalt, rivitult! Alljärgnev jutt pole mõeldud teie silmadele, nii nagu käesolev heliplaat ei ole teie õrnade kõrvade jaoks.
Aga teie, hevimehed ja metallipeerud, karvased ja sulelised, joonduge ja olge valvel. Korn on tagasi ja näitab, kes on majas peremees, jee o hippy jee.
Kolm aastat, mis lahutab meid Korni eelmisest albumist, on pikk aeg, ehkki möödus kiiresti kui silmapilk. Hulk rockiplaate nägi selle aja jooksul ilmavalgust. Kusjuures liigagi paljud neist tahtsid olla uus “Follow The Leader” või “Issues”. MTVs hõivasid Korni soengumoodi ja dresskoodi matkivad piimahabemed kogu eetriaja, mis räppivatest ja aarenbiid lõõritavatest negriitodest üle jäi. Lapsed terroriseerisid Limp Bizkitiga oma vanemaid ning täiskasvanute kõnepruuki sigines uus sõimusõna – sportmetal.
Mida tegid sel ajal Jonathan Davis, James Shaffer, Brian Welch, David Silveria ja pesamuna Fieldy? Puhkasid, kulutasid raha vähem kui teenisid, andsid intervjuusid ja kontserte. Ning salvestasid muusikat, millest sai Korni uus kauamängiv.
“Untouchables” on kümme aastat tegutsenud bändi tipptasemel tehtud töö: sajaprotsendiline, tõupuhas ja algupärane. Üha kiirem, võimukam, viisiküllasem, lüürilisem, iroonilisem, vabam ja iseäralikum kui varasemad albumid. Justkui kohtuks death-metal nõukogude dþässiga. Korn jämmib siin nagu Leonid Utjossovi bigbänd, laulab mehiselt nagu Aleksandrovi koor ja rokib hullemini kui Slayer. Kui see on sportmetal, siis on kõik sportmetal.
Vanemad võiksid Korniga oma lapsi terroriseerida. 10