05.04.2007, 00:00
Leib ja või Barcelona moodi
Jaanuari alguses toimus Barcelonas suurejooneline moemess Bread & Butter. Helen Sirp ja Mari Martin Kalamarist käisid koos messil uudistamas ja imestamas. Kesklinna oli püstitatud 5 hiiglaslikku moetelki, kuid eriti eredalt jäi neile meelde erinevatele teksasbrändidele pühendatud telk.
Oi, kui tähtsad brändid!
Olles telgis natuke aega ringi jalutanud, hakkab ka kõige aeglasema mõtlemisega inimesele kohale jõudma brändinduse tähendus. Siin saad aru, et oled tegelikult võimetu valima rõivaid üksnes disaini ja kvaliteedi või nende suhte alusel. Valikuvõimalusi on lihtsalt liiga palju. Uskuge, see võimaluste rohkus võib ära väsitada ja tüüdata. Iga brändi taga on ju sõnum ja lubadus, mida võimalikult selgelt edastatakse. Messitelgis püüab iga bränd enda filosoofiat sulle sisekujunduse, reklaamkingituste, fotode ja atmosfääri abil selgeks teha. Sisekujundusse oli messil korralikult raha investeeritud. Inimesele jääb otsustusvabadus, kas samastada ennast ühe või teise identiteediga. Kõige selgemini tuleb brändide tähtsus välja teksadele pühendatud telgis, sest teksad on ju ikka teksad. Püksid vajavad muinasjuttu, et hästi müüa.
Mis teksad?
Teksatelgis olid esindatud nii tuntud kui ka tundmatud brändid.
Mustang üllatas oma tugeva trenditeadlikkusega, samas säilitati kindel stiilipuhtus. Hooaja peateemaks oli „History comes alive“, mida kajastas väga elavalt messiboksi kujundus. Sinna sisse astudes oli kohe tunda 1920ndate hõngu. Inspiratsioon tuli ajast, mil valitses maffia ja moodi dikteeris Al Capone ise.
Erilist tähelepanu pälvisid Fornarina moeperformance’id, mis olid absoluutselt ebatraditsioonilised. Elevust tekitasid lae all keerlevad akrobaadid, modellid DJ-puldis ja Star Warsi stiilis valgusmõõgavõitlus. See bränd andis mõista, et tema riideid võiksid kanda mängulised, julged ja naiselikud tegelaskujud.
Vanglatrellide taga sündinud bränd De Puta Madre oli kindlalt kõige lärmakama väljapaneku autoriks. Selle firma tunnuseks on ootamatud graafilised pahelise alatooniga kaunistused.
G-Star andis teada, et moekas on kanda tumedates toonides teksaseid. Bränd, mida Eestis kahjuks veel ei müüda, üllatas huvitavate lõigete ja teksaskangapesudega.
Veel jäid meelde Killah´i boksi mustvalge antiikmõjutustega sisekujundus ja Guess Jeansi teksanäidised. Või õigupoolest see, et teksad oli paigutatud peenutsevate klaasraamide taha.
Tagasi kodus.
Mari: Tulime koju kotitäie kataloogide ja materjalidega, mille uurimist võiks jätkata kuid. Bread & Butter oli üks lahedamaid messe, kus olen käinud ja soovitan seda soojalt kõigile moehuvilistele. Te leiate sealt täpselt seda, mida ootate.
Helen: Lahkusime mitmete naljakate kingitustega. Brändid püüdsid muuhulgas inimesi rõõmustada rannapallidest huulepulkade ja joogipudelitega. Kõige pöörasema moeelamuse saime just atmosfäärist ja messil ringi liikuvatest inimestest!
Milliseid tuntud teksabrände Eestist tasub otsida?
Diesel – uuenduslikud, lahedad ja laia tootevalikuga teksad.
Kust saab? Dieseli esinduspoest Viru keskuses, Stockmanni noorteosakonnast, Tallinna Kaubamaja naisteosakonnast.
Fornarina – naiselikud, moodsad ja mängulised teksad.
Kust saab? Fornarina esinduspoest Tallinna vanalinnas.
Mustang – moodsad ja kohati poisilikud teksad.
Kust saab? Ülemiste kaubanduskeskusest, Tallinna Kaubamajast, Motel Paradise’ist.
Pepe Jeans – pretensioonitud ja noortepärased.
Kust saab? Tallinna Kaubamaja noorteosakonnast, Motel Paradise’ist, aprilli lõpus avatavast Pepe Jeansi esinduspoest Tallinna vanalinnas.
Miss Sixty – silmapaistvad ja naiselikud.
Kust saab? Denim Dreamist Viru keskuses, Mis s Sixty poes Foorumi kaubanduskeskuses.
Tommy Hilfiger – ajatud ja rahulikud.
Kust saab? Tommy Hilfigeri poest Foorumi kaubanduskeskuses ja Kristiine keskuses, Tallinna Kaubamaja naisteosakonnast, Stockmanni naisteosakonnast.
Calvin Klein Jeans – moodsad ja minimalistlikud.
Kust saab? Calvin Klein Jeansi esinduspoest Foorumi kaubanduskeskuses, Tallinna Kaubamaja naisteosakonnast.
Levis – igapäevased ja mugavad.
Kust saab? Levise esinduskauplustest Mustamäel ja Ülemiste keskuses.
Kahjuks pole Eestist võimalik endale soetada mitte ühtegi paari teksaseid sellistelt kultusbrändidelt nagu Ture Religion, G-Star, Tsubi Jeans, 7 for All Mankind.
Olles telgis natuke aega ringi jalutanud, hakkab ka kõige aeglasema mõtlemisega inimesele kohale jõudma brändinduse tähendus. Siin saad aru, et oled tegelikult võimetu valima rõivaid üksnes disaini ja kvaliteedi või nende suhte alusel. Valikuvõimalusi on lihtsalt liiga palju. Uskuge, see võimaluste rohkus võib ära väsitada ja tüüdata. Iga brändi taga on ju sõnum ja lubadus, mida võimalikult selgelt edastatakse. Messitelgis püüab iga bränd enda filosoofiat sulle sisekujunduse, reklaamkingituste, fotode ja atmosfääri abil selgeks teha. Sisekujundusse oli messil korralikult raha investeeritud. Inimesele jääb otsustusvabadus, kas samastada ennast ühe või teise identiteediga. Kõige selgemini tuleb brändide tähtsus välja teksadele pühendatud telgis, sest teksad on ju ikka teksad. Püksid vajavad muinasjuttu, et hästi müüa.
Mis teksad?
Teksatelgis olid esindatud nii tuntud kui ka tundmatud brändid.
Mustang üllatas oma tugeva trenditeadlikkusega, samas säilitati kindel stiilipuhtus. Hooaja peateemaks oli „History comes alive“, mida kajastas väga elavalt messiboksi kujundus. Sinna sisse astudes oli kohe tunda 1920ndate hõngu. Inspiratsioon tuli ajast, mil valitses maffia ja moodi dikteeris Al Capone ise.
Erilist tähelepanu pälvisid Fornarina moeperformance’id, mis olid absoluutselt ebatraditsioonilised. Elevust tekitasid lae all keerlevad akrobaadid, modellid DJ-puldis ja Star Warsi stiilis valgusmõõgavõitlus. See bränd andis mõista, et tema riideid võiksid kanda mängulised, julged ja naiselikud tegelaskujud.
Vanglatrellide taga sündinud bränd De Puta Madre oli kindlalt kõige lärmakama väljapaneku autoriks. Selle firma tunnuseks on ootamatud graafilised pahelise alatooniga kaunistused.
G-Star andis teada, et moekas on kanda tumedates toonides teksaseid. Bränd, mida Eestis kahjuks veel ei müüda, üllatas huvitavate lõigete ja teksaskangapesudega.
Veel jäid meelde Killah´i boksi mustvalge antiikmõjutustega sisekujundus ja Guess Jeansi teksanäidised. Või õigupoolest see, et teksad oli paigutatud peenutsevate klaasraamide taha.
Tagasi kodus.
Mari: Tulime koju kotitäie kataloogide ja materjalidega, mille uurimist võiks jätkata kuid. Bread & Butter oli üks lahedamaid messe, kus olen käinud ja soovitan seda soojalt kõigile moehuvilistele. Te leiate sealt täpselt seda, mida ootate.
Helen: Lahkusime mitmete naljakate kingitustega. Brändid püüdsid muuhulgas inimesi rõõmustada rannapallidest huulepulkade ja joogipudelitega. Kõige pöörasema moeelamuse saime just atmosfäärist ja messil ringi liikuvatest inimestest!
Milliseid tuntud teksabrände Eestist tasub otsida?
Diesel – uuenduslikud, lahedad ja laia tootevalikuga teksad.
Kust saab? Dieseli esinduspoest Viru keskuses, Stockmanni noorteosakonnast, Tallinna Kaubamaja naisteosakonnast.
Fornarina – naiselikud, moodsad ja mängulised teksad.
Kust saab? Fornarina esinduspoest Tallinna vanalinnas.
Mustang – moodsad ja kohati poisilikud teksad.
Kust saab? Ülemiste kaubanduskeskusest, Tallinna Kaubamajast, Motel Paradise’ist.
Pepe Jeans – pretensioonitud ja noortepärased.
Kust saab? Tallinna Kaubamaja noorteosakonnast, Motel Paradise’ist, aprilli lõpus avatavast Pepe Jeansi esinduspoest Tallinna vanalinnas.
Miss Sixty – silmapaistvad ja naiselikud.
Kust saab? Denim Dreamist Viru keskuses, Mis s Sixty poes Foorumi kaubanduskeskuses.
Tommy Hilfiger – ajatud ja rahulikud.
Kust saab? Tommy Hilfigeri poest Foorumi kaubanduskeskuses ja Kristiine keskuses, Tallinna Kaubamaja naisteosakonnast, Stockmanni naisteosakonnast.
Calvin Klein Jeans – moodsad ja minimalistlikud.
Kust saab? Calvin Klein Jeansi esinduspoest Foorumi kaubanduskeskuses, Tallinna Kaubamaja naisteosakonnast.
Levis – igapäevased ja mugavad.
Kust saab? Levise esinduskauplustest Mustamäel ja Ülemiste keskuses.
Kahjuks pole Eestist võimalik endale soetada mitte ühtegi paari teksaseid sellistelt kultusbrändidelt nagu Ture Religion, G-Star, Tsubi Jeans, 7 for All Mankind.