30.08.2007, 00:00
Delfi uueneb täielikult
Delfi juhi Ville Jehe (pildil) sõnul katsetab Delfi
praegu uut platvormi. “Lõppkokkuvõttes avab see meie
lugejatele võimaluse tarbida Delfi sisu ning teenuseid täiesti
uuel tasemel ning ka ise Delfi loomises kaasa lüüa,”
ütles ta. Uus Delfi tuuakse turule järk-järgult. Millal
täpselt, jätab Jehe salduseks.
Delfi uueneb tema sõnul pidevalt. Lähiajal kaasajastatakse kaardirakendus ning uuendatakse lasteleht. Just toodi turule ajaviiteürituste otsing, mida nüüd plaanitakse kasvatada, et seal oleks infot ka näiteks külasimmanite kohta.
Sügisel plaanitakse alustada teaduse- ja tehnikalehega, mis koondab uuel tasemel senise autolehe, arvuti- ja teadusuudised. Uudiste poolelt on Delfil kavas laiendada videoklippide pakkumist uudislugude juures.
Delfi pole Jehe sõnul kaugeltki mitte vaid kommentaarium. Keskkond koosneb uudistest, teemalehtedest ja teenustest. Pluss veel paljudest projektidest ja pisematest tükikestest. “Delfi idee on sisaldada enam-vähem kõike tavakasutajale huvitavat ja vajalikku, mis veebis olemas,” märgib Jehe. Alates temaatilistest lehekülgedest (Naisteleht, Noorteleht, Autoleht, Lasteleht jt) ning erilehtedest (kõrgkoolide leht, riigi e-teenuste leht) kuni pilditeenuse Delfi Pilt, ürituste andmebaasi Delfi Ajaviide ning laia skaala teemaotsinguni. Delfist leiab ka veebikaardi, telekava, tutvumisteenuse ja palju muud.
Eestis on eesti- ja venekeelne delfi, Lätis läti- ja venekeelne Delfi. Lisaks on Delfi ka Leedus ja Ukrainas.
Septembrist asub Ekspress Grupi internetiäri juhtima senine Ekspressi turundusjuht Kaido Ulejev. Konkurentsiamet andis sel nädalal Ekspress Grupile loa Delfi ostmiseks. 2007. aastaks prognoosib Delfi oma reklaamimahu kasvu 40–60 protsenti.
Delfi uueneb tema sõnul pidevalt. Lähiajal kaasajastatakse kaardirakendus ning uuendatakse lasteleht. Just toodi turule ajaviiteürituste otsing, mida nüüd plaanitakse kasvatada, et seal oleks infot ka näiteks külasimmanite kohta.
Sügisel plaanitakse alustada teaduse- ja tehnikalehega, mis koondab uuel tasemel senise autolehe, arvuti- ja teadusuudised. Uudiste poolelt on Delfil kavas laiendada videoklippide pakkumist uudislugude juures.
Delfi pole Jehe sõnul kaugeltki mitte vaid kommentaarium. Keskkond koosneb uudistest, teemalehtedest ja teenustest. Pluss veel paljudest projektidest ja pisematest tükikestest. “Delfi idee on sisaldada enam-vähem kõike tavakasutajale huvitavat ja vajalikku, mis veebis olemas,” märgib Jehe. Alates temaatilistest lehekülgedest (Naisteleht, Noorteleht, Autoleht, Lasteleht jt) ning erilehtedest (kõrgkoolide leht, riigi e-teenuste leht) kuni pilditeenuse Delfi Pilt, ürituste andmebaasi Delfi Ajaviide ning laia skaala teemaotsinguni. Delfist leiab ka veebikaardi, telekava, tutvumisteenuse ja palju muud.
Eestis on eesti- ja venekeelne delfi, Lätis läti- ja venekeelne Delfi. Lisaks on Delfi ka Leedus ja Ukrainas.
Septembrist asub Ekspress Grupi internetiäri juhtima senine Ekspressi turundusjuht Kaido Ulejev. Konkurentsiamet andis sel nädalal Ekspress Grupile loa Delfi ostmiseks. 2007. aastaks prognoosib Delfi oma reklaamimahu kasvu 40–60 protsenti.