Miks on Elioni tehnoabi tasuline?
Ostes kalli kodulahenduse, võiks eeldada, et kuumakses
sisaldub ka telefonitsi tasuta tehnoabi. Ometi arvab Elion, et kui kliendi
probleemid ületavad teatud piiri, tuleb abi eest maksta. Elioni avalike
suhete juht Lilian Viirma, miks maksab Elioni telefoni teel jagatav
tehniline ekspertabi 150 krooni?
Elioni teenuste
toimimisega seotud telefoniabi on kõikidele meie klientidele tasuta.
Ekspertabi puudutab neid teenuseid, mis ei ole Elioni teenustega seotud ja
puudutavad üldisemalt kogu IT-valdkonda – tegemist on eraldi
nõustamisteenusega.
Kas see teenus polnud üsna
hiljuti veel tasuta?
Kui spetsiifiline abi on seotud Elioni
teenuste toimimisega, siis on nõustamine kliendile tasuta ja nõu
saab alati. Esimese kõne käigus saadakse esmane info ja need
“kontrollküsimused” võimaldavad esimeses etapis
tuvastada, kas kliendi interneti- ja/või kõnesideliiklus toimib
ning kuidas peaksime edasi tegutsema, et kliendi mure lahendada.
Tasulist IT-abi pakub Elion alates 2007. aastast. Kui varem helistasid Elioni
klienditeenindusse inimesed väga erinevate küsimustega, siis
nüüd on vastavalt teemale need eri tasemega spetsialistide vahel
ära jaotatud.
Miks ei kuulu tehnoabi üsna suure
kuumaksu sisse näiteks kodulahenduse puhul, mis maksab ligikaudu
500 krooni kuus?
Kogu kodulahendusega seotud tehnoabi
on tasuta.
(Kogemus kinnitab vastupidist. Näiteks murega, miks
arvuti ei leia internetti ühendades automaatselt IP-aadressi ja kuidas
edasi käituda, suunati hädaline lahkelt tasulisele teenusele. Ilmselt
ei sattunud toru otsa “tasemega” klienditeenindaja.)