2006. aastal läks Svetlana tööle Tallinki laevale koristajaks. Enne seda töötas ta aasta turvafirmas Falck, kuid sealt saadud väikse palgaga oli keeruline välja tulla. Talle, kolme täiskasvanud lapse emale sobis ka graafik - kaks nädalat laevas ja kaks kodus.
“Olin küll varem kuulnud, et laevad on orjade jaoks, kuid mulle see töö sobis. Meie vahetuse naised olid väga tublid. Plaanisin sinna pensionini jääda.”
Neli esimest aastat töötas Svetlana üldpindade koristajana. Alguses “Romantika”, siis “Victoria” laeval. Tema töö oli puhastada vööriosa 3. – 9. tekini. Kui laev sadamasse jõudis, algas koristaja tööpäev: kuue tunni jooksul tuli puhastada trepi käsipuud, seinad ja peeglid, pesta põrandad. Lisaks trepile ja aulale oli vaja puhastada mänguautomaatide ruum ja tualetid. Ainuüksi üldpindade puhastamine tolmuimejaga võttis aega 1–1,5 tundi.
Neli aasta hiljem sai Svetlana nö. ametikõrgendust – üldpindade koristajast kajutikoristajaks.