Jah-jah, John oli see vaimukas kutt, seda küll. Ta tegi palju vägevaid asju, aga tegi ja mitte nii vägevaid. Nii ma kaaslastele rääkisin, ja mind rahustati, et okei, kõik ju teavad, kuidas Beatlesi ajal asjad olid. 

Siis aga hakkas Yoko Ono (Paul McCartney matkib usutluse ajal Yoko peenikest häält) rääkima, et mina ei teinud midagi. Et Paul pani ainult stuudioaja kinni. Misasja, kurat? Mina panin ainult stuudio kinni ja suured heliteosed tegi John Lennon?!

Nüüd on iPodid nii väikese ekraaniga, et tekst ei mahu enam ära. Ja ma vaatan, seal on näiteks laul Hey Jude, ja autorid John Lennon ja.... rohkem ei mahu. Miks me ei kirjutanud laulude taha McCartney ja Lennon, vaid kõik Yesterdayd ja muud on Lennon/McCartney? Seepärast, et manager Brian Epstein nii soovitas. 

Ta ütles, et Lennon/McCartney kõlab paremini, naghu kuulsad kaubamärgid, nagu Rogers & Hammerstein. Hammerstein & Rogers ei kõlaks nii.

Ja tegelikult ei ole laulul Yesterday John Lennoniga midagi pistmist. Mitte ühelgi biitlil peale minu pole selle loomisega mingit pistmist. Kirjutasin selle ise, laulsin ise sisse, kellelgi ei olnud vähemat pistmist selle lauluga. Mul ei ole kaasautorluse vastu, aga ma ütlesin, et kuulge, kas Yesterday ei saaks olla vähemalt Paul McCartney/Lennon, kas poleks hea mõte? Teistel lauludel, nagu Sterawberry Fields, las olla pealegi Lennon/McCartney. 

Lennoni kaaslanna Yoko oli algul nõus, et jah. Ja siis helistas tagasi paari päeva pärast, et ei-ei, halb mõte. Mulle läks see suurelt hinge."

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena