Bob Hoffman: pool internetiturundusele kulutatud rahast läheb petturitele
Turundus- ja reklaamimaailm on viimase 25 aastaga muutunud järjest digitaalsemaks. Teie olete aga väga kriitiline internetireklaami ja reklaamitehnoloogia suhtes üldiselt. Olete sellest raamatuid kirjutanud ja kirjutate ka oma blogis. Mis teil selle kõige vastu on?
Mul pole midagi online-reklaami vastu. Ma arvan, et internetireklaam on tähtis, sest see on andnud meile palju tasuta asju, mida me väärtustame. Mul on probleem reklaamitehnoloogia meetoditega, mida tänapäeval kasutatakse. Ma arvan, et inimeste järel luuramine ja nende andmete kogumine ilma nende loata on väga ohtlik nii üksikisikute kui ka demokraatliku ühiskonna jaoks.
Oma raamatus „Bad Men“ ütlete, et libauudiste probleem on vähemalt osaliselt tingitud sellest, kui lihtne on reklaamitehnoloogia abil raha teenida. Kas selgitaksite natuke lähemalt?