Eesti Ekspressi konverents "kuidas tõsta ettevõtte väärtust"
Maailma hinnatuimad ettevõtted ja brändid on üldjuhul reastatud majandusaastaaruande ja finantsnumbrite järgi. Üha enam mõjutavad ettevõtte väärtust aga ka muud ettevõtte tegevused. 2019. aastal teatasid U.S. Business Roundtable’i ettevõtted, et nende esmane huvi ei ole enam osanike kasumi suurendamine, vaid pigem töötajatesse investeerimine, eetiliselt äri ajamine ja ühiskonnas oma jalajälje ja mõju hindamine.
Sellest inspireerituna oleme koostanud programmi, mis toob kokku nii kohaliku kui maailma parima praktika, kaasaegseimad mõttemudelid ja ärisuunad ettevõtte väärtuste mõõtmisel ja tõstmisel. Räägime näiteks vastutustundlikust investeerimisest ja selle trendi kasvust ettevõtluses ja paljust muust.
Esimest korda toimus Eesti Ekspressi konverents 2019. aastal, kandes pealkirja “Julgus teha teisiti”. Esinejate seas olid nimekad arvamusliidrid: Nassim Nicholas Taleb, Nir Eyal ja teised. Osalejate tagasisidest mõistsime, et selline konverents on Eesti ärimaastikul puudu.
Konverentsi raames antakse esmakordselt Eestis välja ka "TOP 101 Eesti kallimat ettevõtet" auhinnad.
Esinejad ja programm: ekspress.ee/konverents2020