Tiit Elias keeras ise endale käki kokku. Ta uhkustas töö juures, et kavatseb osta vinge auto. Mitte lihtsalt BMW maasturi X5, vaid selle ägedama versiooni M50d. Sellise, mida tuleb tehasest eraldi tellida.

Ja muidugi rohkete lisadega – seetõttu kerkis masina hind üle 123 000 euro.

Paljudel inimestel pole eluasegi nii kallis.

Kolleegidele jäid silma tema iga-aastased suusareisid. Facebookis esitles Elias oma lemmikutena Ischglit ja Chamonix-Mont-Blanci, Nendazi ja Livignot, Les Arci ja La­Plagne’i ning veel mitmeid teisi kuurorte. Enamik eestlasi pole nende nimesidki kuulnud.

Elias soetas kalleid brändikaupu: Armani, Jacob Cohën, Hermes… Einestas nooblites restoranides nagu Tchaikovsky ja Põhjaka.

Oli põhjuseks kadedus või miski muu, kuid kolleegidel tekkis õigustatud küsimus: kust küll Elias selliseks priiskamiseks raha hangib?