Kuna Pariisi moenädalale tulevad kokku nii sisse­ostjad ja disainerid kui ka kuulsused, on Racer World­wide’i ideoloogilise juhi ­Mihhail ­Zigadlo sõnul seal osalemine brändi jaoks loogiline jätkusamm ja täiendus nende senisele turundusstrateegiale. „Moenädalal osalemise kaudu loodame saada uusi kontakte ning kohtuda päriselus meie Euroopa auditooriumiga,“ selgitab ta.

Moeetenduse asemel on Racer Worldwide väljas pop-up-formaadis üritusega, mille raames saab näha Raceri 2021. aasta kevad-suve ja sügis-talve kollektsioone ning tulevaste koostööde (üllatus!) näidiseid.

Lisaks riietele eksponeeritakse kaks päeva avatud kontseptpoes kunstnik Anton Reva (@savemymind, keda jälgib Instagramis üle 82 000 inimese) loodud installatsioone ja soovijad saavad oma keha kaunistada Raceri stiilis tätoveeringuga. Need, kes seda teevad, saavad tänutäheks riideid ja Racer World­wide’i merch’i. „Ja muidugi on puhkeala, kus mängib muusika ja kus saab tantsida ja lõõgastuda,“ ütleb Mihhail Zigadlo.

Nii et kui juhtute 1. või 2. oktoobril Pariisis olema, väisake kindlasti Eesti tegijate moepealinna esindust. Sissepääs showroom’i on kõigile külastajatele tasuta.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid