02.03.2022, 00:10
Vildakalt woke vaade Ida-Euroopale
(2)Tallinna XVIII graafikatriennaal asetab oma fookusesse Ida-Euroopa. Kahjuks ebaõnnestunult, leiab Aleksander Metsamärt.
![EMPAATIA JA KOOSTÖÖ: Tšehhi kunstniku Eva Koťátková „Empaatia taastamise tuba“ (2019) Temnikova & Kasela galeriis põhineb lastega korraldatud töötoal.](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/9f7c6140-987f-11ec-b154-11f14978d4b7.jpg?noup&w=1200&h=711&ch=0.8435&cw=1&cx=0&cy=0.0009&r=16:9)
EMPAATIA JA KOOSTÖÖ: Tšehhi kunstniku Eva Koťátková „Empaatia taastamise tuba“ (2019) Temnikova & Kasela galeriis põhineb lastega korraldatud töötoal.
FOTO:
Peab korraldajatele au andma. Triennaali teemaga „Soe. Temperatuurikontroll kolmes vaatuses“ poleks rohkem täppi saanud minna. Ida-Euroopa oli juba enne sõja algust poliitiliselt hõõgumas. Nüüd on juba väga kuum. XVIII triennaal on erakordsele ajale sattununa ja ka enda 54aastases ajaloos harjumuspäratus seisundis. Teist korda järjest tehakse näitus täiesti ilma open call’ita. Teosed ja näituse toimimisloogika johtuvad vaid kuraatorist.
Oled juba tellija?