90ndate reklaamid panid ühtaegu nii muigama kui kulme kergitama. Kas tõesti suitsureklaam esiküljel? Viinareklaam heledapäise tütarlapsega? Mind hakkas huvitama, kes neid reklaame tegid. Selgus, et 90ndatel tegid reklaame nii mõnedki kunstnikud, kirjanikud ja näitlejad. Kuidagi oli tarvis leib lauale saada ning reklaamide välja mõtlemine oli selleks lihtne ja lõbus viis.

Andrus Kivirähk

Andrus Kivirähk töötas reklaamibüroos Trusp paar aastat copywriter’ina. „See oli sel ajal kuidagi kombeks. Nii nagu nõukogude ajal astuti pioneeriks, siis 90ndatel kõik sellised vähegi loovamad inimesed olid natuke aega kuskil reklaamibüroos tööl.“

Kivirähki sõnul oli üks reklaamibüroos töötamise põhjustest kindlasti sissetulek, mille teenimine oli suhteliselt kerge.

„Käisid kohal, pakkusid mõne idee välja. Kõige kelmikamad ja naljakamad asjad enamasti siiski läbi ei läinud. Päris pööraseid asju õnnestus maha müüa küll, aga kõige hullemaid siiski mitte.“

« Avalehele 1 Kommentaari