Postipaki järele?!

Just nimelt, postipaki järele!

Aastapäevad on raamatupoes tegutsenud postipunkt. See on Eesti Posti leiutis, kuidas maarahvast teenindades kokku hoida.

Raamatukaupluse juhataja Lia Kuik ja tema kolleeg Kadri ­Niilikse lähevad postijuttu rääkides pehmelt öeldes põlema.

- Näete! Aasta tagasi oli Abja-Palu­ojas armas väike postkontor, kohe siinsamas üle tee, raamatupoe vastas.

- Nüüd on seal juuksur.

- Jah. Ja seal sai kõike teha, isegi autokindlustust käidi vormistamas ja kalastusluba pikendamas. Kaupa oli müügil ja mida iganes.

- Aga no ei majanda ära!

- Jah, see oli see jutt – ei majanda ära!

- Ja pandi kinni.

„Armsa väikse Abja-­Paluoja postkontori“ asemele tehti ­aasta eest postipunkt. See postipunkt asub Abja-Paluoja raamatupoes ja selle klienditeenindajad ongi Lia ja Kadri. Eesti Post rääkinud raamatupoe rahvale, et ega tööd palju ei tule, arveid saadetakse ju tänapäeval arvutist! Mõni võib-olla tuleb makse maksma ja mõni käib paki järel, möödaminnes teete ära, see pole mingi koormus.

- Ja kas te kujutate endale ette – meil on üle 800 tehingu kuus! Kui markide ja ümbrike müük veel juurde arvata (mida me müüme raamatupoe poolel), siis 1500 tehingut kuus. Abja-Paluojal ei ela ju 200 inimest, vaid 1000. Pluss ümberkaudne rahvas.

- Me küsisime Eesti Postilt, et püha jumal, kas te mingit eeltööd ei tee?! Panete näpu kaardi peale, teete Lõuna-Eesti postkontoritest lagedaks ja kogu lugu! Kas te aru ei saa, et postkontori järele on vajadus!

- Ei. Nemad panevad postkontorid kinni ja süda rahul.