Kas nimi "Ole mees" peaks väljendama kuidagi veebiajakirja väljamõtleja suhtumist meeste teemasse?

Kollom: "Nimega oli meil keeruline lugu, kuidagi ei leidnud sobivat. Tahtsime, et nimi oleks lihtne, jääks hästi meelde ja ei seostuks kuidagi naiste veebiajakirjadega. "Ole mees" tähendabki, et ole lihtsalt mõnus mees ja naudi elu - elu on elamiseks ja kõik probleemid lahendatavad. Kõlab mehelikult ja seda ei saa kuidagi kaheti mõista."

Inspiratsiooni said ajakirja tegijad Ameerikast. "Piilusime neil seal askmen.com'i nimelist portaali. Kuigi Eesti ja Ameerika mehi just võrrelda ei saa..." ütleb Kollom. Praegu toimetavad portaali neli inimest.

Olemees.ee ei käsitle vaid n-ö vana väljakujunenud meeste aineringi. Juttu tuleb traditsioonilistest auto- ja tehnikateemadest kuni moodsamate moe-, koduloomade ja isaks olemise teemadeni välja. Viimane muide on veebiajakirja korraldatud küsitluste järgi loetavuselt esikümnes. "Pehmemad teemad nagu isaks olemine on meeste seas järjest populaarsemaks muutumas," usuvad portaali tegijad.  

Kollomi sõnul üritavad nad pakkuda lugemist kõigile moegurust pereinimeseni. "Üritame käsitleda ka elulisi teemasid - ebameeldivad kehalõhnad, kiilaspäisus, seksuaaltervis ja suhteprobleemid. Anname nõu sisustuse asjus, näiteks kuidas vaipa, lampi või kardinaid korteris omavahel sobitada..."

Kas Kollom on saanud portaali kasutajatelt ka otsest vastukaja?

"Üks märkimisväärsemaid kordi oli, kui noormehed tänaval - vanuseks umbes 23 aastat - üht meie artiklit "Miljoni dollari auto" arutasid. Nii jõudsid nad välja selleni, mis naisi meeste juures närvi ajab... Tõid väga värvikaid seiku välja."

Ja muidugi ei pääse ka kriitikast. "Ühes kirjas märgiti näiteks ära, et ei tahaks, et tekib "meeste naisteajakiri". Mehi huvitab ikka rohkem ralli, jalgpall ja õlu."

Aeg näitab, kas Kollom ja tema kolm toimetajat tunnevad moodsat meest piisavalt hästi.