Eesti reklaamid rahvusvahelises aastaraamatus
Rahvusvahelise reklaamitegijate ja graafiliste disainerite organisatsiooni Art Directors Club of Europe tänavuses aastaraamatus on esmakordselt esitletud ka Eesti tegijate tööd.
Art Directors Club of Europe ühendab 12 riigi loovtööstuse esindajaid. Tänavu loodud vabaühing ADC Eesti loeb oma eesmärgiks loovuse arendamist reklaami- ja disainivallas. Esmakordselt võtsid eestlased osa ka ADC aastapreemiate valimisest, erinevate žüriide liikmeteks olid Rene Fischer, Dan Mikkin ja Priidu Zilmer.
Aastaraamatus esindatud 13 tööd on Eesti reklaamiauhinna Kuldmuna hõbe- ja kuldauhindade laureaadid. Muuhulgas näidatakse Egoisti jäätise pakendit (reklaamifirma Identity), Eurovisiooni vaheklippe (ETV) ja kirikuringkondi ärritanud Tele 2 kõnekaardi reklaami madonna ja kahe jeesuslapsega (DDB Eesti).