18.01.2008, 00:00
Eestlanna turustab inglastele Marlborot
Alates 1. oktoobrist 2007 töötab sigaretitootja Philip Morris
Suurbritannia ja Iirimaa brändijuhina eestlanna
Kristel
Matesen
(37).
Mateseni ülesanne on parandada Philip
Morrise toodete – neist tuntuimad Marlboro, Parliament ja Philip Morris
– populaarsust Suurbritannia nikotiinitarbijate seas. Turg on langev
– kui praegu suitsetab Briti saartel kolmandik elanikkonnast, siis
2050. aastaks loodetakse suitsetajate arvu vähendada ühe kuni
kaheksa protsendini.
E-posti teel kinnitab Matesen Philip
Morrise heaks töötamist, kuid intervjuu jaoks lähima kuu jooksul
aega ei leia, selgitades seda suure töökoormuse ja pidevate
ametisõitudega.
Hetkeseisuga on ainsaks märgiks Mateseni
rahvusest ingliskeelsel internetiküljel
leitav
kleeps, mis teatab tubakafirma noorsuitsetajate vastast võitlust
illustreerides eesti keeles: “Me ei müü tubakatooteid alla
18aastastele. SEADUS.”