“Vahetasin hotelli juhi Peter F. Holstiga viis kuud e-kirju. Ta tunnistas, et Radissonil ei ole vastutuskindlustust, mis kliente õnnetusjuhtumite puhul kaitseks," seletab Almagore.

Kirjavahetuses rõhutas Holst britile, et peo turvamees osutas talle esmaabi ja see oli olulisem kui kurikaela taga ajada. “Turvamees pidanuks agressiivseid tüüpe kohe taltsutama, kui ma tema tähelepanu neile juhtisin. Terve saalitäis inimesi tundis end nende käitumise pärast halvasti. Turvamees ei teinud sellegipoolest midagi, mulle jäi mulje, et neil ei olegi seal turvaküsimused üldse läbi mõeldud. Ballisaalis ei paista isegi turvakaameraid,” kurdab Almagore.

Selle jutu kinnituseks viib ärimees teisipäeval Ekspressi ajakirjaniku ringkäigule Radissoni teisel korrusel, kus parasjagu käivad ettevalmistustööd aastavahetuse peoks.

“Oodata on sadu venelasi,” kommenteerib töine kelner. Keegi meid jalutuskäigul hotelli sisemusse ei takista.

“Siia võiks praegu kas või pommi panna,” nendib Almagore.

Britt üritas juristi vahendusel hotellile augustis kahjunõuet esitada, hotell vastas oma juristi (Tark & Co) vahendusel, et Radisson ei ole huvitatud Almagore’iga kohtumisest. “Kevadel lubas Holst mulle lohutuseks tasuta sviidi, kui mul Tallinnasse asja on. Vastasin, et ootan tõsist ja realistlikku pakkumist.” Britt ootab seda tänaseni.

Alates detsembrist juhib Peter F. Holst Norra Radissoni, Tallinna hotelli uus juht Sam Holmberg on 3. jaanuarini puhkusel.

Pressiga suhtleb hotellis müügidirektor Kersti Vaino, kes kinnitab, et Radisson on uusaastaballi korraldanud juba kolm aastat ja pole kunagi olnud "ülimaid ekstsesse". “See on muidugi lõbusam kui tavaline Eesti pidu. Loomulikult on meil oma turvamehed ja turvafirma, sest inimesi on palju ja kõigeks tuleb valmis olla, aga reeglina on inimestel ju endal tervisekindlustus. Mis vastutuskindlustusse puutub, siis hotellil on see kindlasti olemas puhkudeks, kui klentidega juhtub midagi hotelli süül. Klientide omavahelised juhtumid on nende oma asi."