Turisminduses läheneb sügisene madalhooaeg ning mitmed Eestiski tuntud lennufirmad on tulnud oma veebilehel välja looside-loteriidega. Soome lennuliin Blue1 pakub võimalust võita üks sajast tasuta Euroopa-sisesest lennureisist; osalemine eeldab www.blue1.com lehelt uudiskirja tellimist. Hollandi lennufirma KLM koduleht estonia.klm.com pakub võimalust panna proovile oma luuletajavõimed - parima KLMi olemust tabava värsi kokkuseadja võidab reisi San Franciscosse. British Airwaysi Soome ja Läti leheküljed peibutavad kahe äriklassi piletiga vabalt valitud sihtkohta kogu maailmas, SAS pakub aadressilt http://campaign.scandinavia n.net/autumn06/ee/ aga võimalust võita tasuta Skandinaaviasiseseid ringreise - "panuseks" on mõnele sõbrale-tuttavale skandinaaviakeelse heliteate saatmine.

Royal Caribbean laieneb Aasiasse

Royal Caribbeani kruiisiliin alustab 2007. aastal lõbureise Kaug-Ida vetes. Aasia liinidele suunatakse 2435 reisijat peale võttev Rhapsody of the Seas, millele Vision-klassi laevana on iseloomulikud avaraid merevaateid lubavad klaasseinad ja kunstlik mägironimiskalju. 10. detsembril 2007 Singapurist algavad kruiisid suunduvad esmalt Malaisia ning Tai sihtkohtadesse, kuid pärast aastavahetust plaanib laevafirma aluse suunata Hongkongi ja Shanghaisse, kust sooritatakse reise Jaapanisse, Koreasse ja Taiwanile. Täpsema programmi plaanib Royal Caribbean avalikustada 2006. aasta oktoobrikuuks.

Schiphol Euroopa parim

Vähemasti arvab nii Briti ajakiri Business Traveller, mis annetas Euroopa parima lennujaama aastatiitli Amsterdami Schipholile (AMS). Väärib märkimist, et Schiphol on alates 1980. aastast pääsenud Business Travelleri soosingusse juba 23l korral. Paremuselt teiseks ja kolmandaks aerodroomiks olid väljaande meelest tänavu London Heathrow ja Müncheni lennuplatsid.

Õudusklientide vastu pole rohtu

Hotellidel puuduvad efektiivsed meetodid ülitülikate või suisa ohtlike kundede järgmiste külaskäikude ärahoidmiseks, nendib Ühendriikide ajaleht US Today. Väljaande poolt küsitletud majutusfirmadest omas globaalset hoiatussüsteemi ainult Fermonti hotellikett, mille broneeringusüsteem suudab varem mõnes Fermontis tõsise pahanduse põhjustanud kunde uue broneeringu tegemise katsel blokeerida.

Töötajaid ähvardanud või rünnanud hotellikülastajate kõrval pühendab US Today leheruumi ka neile, kes kasutavad kurjalt ära hotellide soovi vähendada peakorterisse minevaid kaebusi. Näiteks meenutab Orlando hotelliteenistuja Tim Davis naist, kes nõudis, et tema arvet kergendataks 100 dollari võrra, kuna vannitoas polnud olemas ettenähtud seepi. Pärast palve rahuldamist tuli naine välja uue süüdistusega: kuna koristaja oli sisenenud ruumi tema loata, soovis ta kompensatsiooniks üht tasuta ööd. Olles saanud oma tahtmise ka nüüd, suunas väljapressija täpselt analoogsete kaebustega retseptsiooni ka oma täiskasvanud tütred, kes ööbisid samas hotellis, kuid eri tubades.