Bussipeatustesse ilmunud välireklaami kampaaniaga üritatakse kutsuda üles  inimesi ümber registreerima domeene mis vastasel juhul 5. veebruaril kustutatakse.

Samuel jätkab oma Facebooki kontol.: „Arvan, et kolme tuhande euro eest võiks need isikud lihtsalt läbi helistada. Selle asemel on ostetud füüsilist reklaami Tallinna linnas, mis ei lange kokku reaalse sihtgrupiga, pluss bännereid portaalides."

Ta märgib, et sihtasutusel on kavas veelgi uljalt raha reklaamile kulutada: kui domeeninimedes peaks täpitähed tulema, siis on eelarves veel 500 tuhat krooni "täpitähtedest teavitamine" real.

Reformierakonna poliitik Uwe Kersna kommenteerib samas: „Väga haige raiskamine. see on ju sisuliselt ligemale 100k euro reklaamifirmale andmine palvega "palun trükkige mulle selle raha eest tapeeti!""

Jaagub Irve (Eesti Interneti Kogukonnast) sõnul pole EISi välireklaam ole õigustatud eeskätt seepärast, et tegemist on üsna arvestatava hulga domeenide eest saadud raha kulutamisega mitte otseselt teenuse pakkumiseks. „Kui domeeni hind on tõesti kulupõhine, võiks küsida kas kulutada ei saaks vähem?"" küsib ta.

Kogukond on Sihtasutust korduvalt kritiseerinud, sest .ee-domeenide hinnaks kehtestatud 21,84 eurot aastas on väidetavalt kulupõhine, kuid siiani ei ole avaldatud hinna aluseks olevaid kalkulatsioone.

EIS ei ole teemat veel kommenteerinud.