Mil määral avardub maailmapilt ja kas maailma asjad ka selgemaks saavad, on iseküsimus. Põhiline, et kaubamaailmas valitseks rahu ja langeksid üksnes hinnapommid.  

Turundusdirektor Enn Parel, kuidas tuli mõte nimetada kõik Kaubamaja osakonnad maailmadeks?

Selline mõte tuli soovist paremini väljendada kaubamaja osakondade terviklikku pakkumist. Seda "maailma" nimetus väljendabki. Pealegi olgem ausad – "maailm" kõlab ju palju mõnusamalt kui tehniline termin "osakond".

Kas idee on originaalne või maailmapraktikast üle võetud?  

Ei ole kuulnud, et kusagil mujal just niisuguse nimega osakondi kutsutaks. Suure tõenäosusega on tegemist täiesti originaalse ideega.

Mida kogemus näitab – kas ostjal on nüüd hõlpsam või keerulisem orienteeruda?

Klientide orienteerumist hõlbustavad või raskendavad peamiselt maja ülesehitus, plaanid ja viidad seintel. Küll aga saan külastajate räägitule toetudes väita, et "maailma" mõiste kasutamine on omaks võetud.

Kas müüjad on juba harjunud, kui neilt küsitakse, millisest maailmajaost miskit kaupa saab?

Ei ole kuulnud, et seda küsimust meie teenindajatele just taolises sõnastuses oleks esitatud. Aga usun, et kui kliendi soov on sel teemal natuke nalja visata, siis teenindajad mängiksid seda mängu kaasa.

Kas Kaubamaja juhataja tunneb ennast nüüd maailmavalitsejana?

Seda oleks ehk õigem küsida Raul Puusepa enda käest, aga teda inimesena tundes võin ma küll öelda, et kindlasti mitte.