Maailma kuulsaim 24 tunni võidusõit peetakse Prantsusmaal Le Mans'is, kuid Saksamaal Nürburgringi ööpäevasõidul toimuv ületab prantslaste üritust pea igas punktis peale kiiruse. Palun, siin on numbrid: võistlus kestis viis päeva (kokku kümme starti pluss treeningud), ööpäevasõidule startis 203 autot, pealtvaatjaid kogunes üle 200 000. Võistlejate tase ulatus endistest Vormel-1-pilootidest (Pedro Lamy, Hans Stuck) paduamatöörideni. Sama kirju oli ka masinate valik – sõidu võitnud Chrysler Viperist kuni 1,4 liitrise N-rühma Volkswagen Poloni.  

24 tunni sõit peetakse Nürburgringi suurel ringil (Grand Prix' rada on osa sellest), kus pikkust üle 25 kilomeetri ja kurve 73. Vähekogenud piloodil on seal tegelikult võimatu head tulemust saavutada ja seepärast palkavad tiimid ööpäevasõiduks Nürburgringi spetsialiste. Ühel autol tohib võistelda kuni neli sõitjat, Pentuse meeskonda kuulusid veel sakslased Harald Thönnes, Reiner Kuhn ja Casper Best. Viimased kaks meest olid tiimi võetud kui kohalike olude tundjad, Pentus ja Thönnes aga hea sõidu eest mullusel VW Polo Challenge'il.

Ööpäevasõidu starti pääsemiseks peab tiimi iga liige läbima kuue treeningtunni jooksul vähemalt kaks ringi. See aga polegi nii lihtne, sest ring on väga pikk ja liiklus äärmiselt tihe. Diiselmootoriga Bora TDI-R number 214 sai 98. stardikoha ajaga 10.58.

Sõidus sai Sten rajal käia kolmel korral, viimane vahetus tuli sõita juba pimedas. Diisliga Bora on bensiini põletavate autodega võrreldes ligi kaks korda ökonoomsem, järelikult pidid ka sõitjad olema roolis kaks korda kauem. Ning kaks tundi järjest Nürburgringil kihutada pole sugugi kerge.

Sten tegi katsumuse auga läbi. Esialgu oli ta meeskonnakaaslastest ringi kohta pool minutit aeglasem, lõpuks kahanes vahe viie sekundi peale. Taktika oli üles ehitatud nii, et vähemkogenud Pentus ja Thönnes pidid sõitma põhiliselt valges, öised vahetused aga jäeti spetsialistidele Kuhnile ja Bestile. Auto number 214 püsis omas klassis pidevalt teisena, üldjärjestuses aga tõusti pidevalt. Kahe sõidutunni järel oldi 54. kohal, 4 tunni järel 43., 6 tunni järel 38., 8 tunni järel 32. Kümne tunni järel langeti 38. kohale, kuid seejärel tõstis Sten auto klassiliidriks ja andis juhtimise üle teisele piloodile. Paraku polnud rõõmu pikalt, sest 11 tundi ja 28 minutit pärast starti jäi Bora mootoririkke tõttu raja veerde.

Pentusega Nürburgringil kaasas olnud Saksa Auto juhatuse liige Jussi Pärnpuu jäi hoolealuse sõiduga rahule, kuid veelgi rabavam mulje jäi tal üritusest endast: "See on täiesti uskumatu, mis seal toimub! Inimesed tulid kohale juba teisipäeval, õhkkond oli nagu nagu rokkfestivalil. Nürburgringi ümbrus on künkaline nagu meil Otepää kant. Ja kujuta ette, et kümne kilomeetri raadiuses on kõik mäeküljed tihedalt lõkketulesid täis. Steni jutu järgi oli rajal kohati nii palju suitsu, et ei näinud sõita."

Stardijärjestus:

1.

1

CHRYSLER Viper GTS-R

9:12.842

2.

12

PORSCHE 996 GT 3

9:26.299

3.

2

PORSCHE 996 GT 3

9:32.296

4.

44

NISSAN Skyline GT-R

9:33.304

5.

10

BMW M 3 GTRS

9:35.969

6.

17

PORSCHE 996 GT 3 MR

9:37.506

 ...

81.

221

VW Golf R-TDI (parim diiselauto)

10:48.748

 ...

98.

214

VW Bora 1,9 R-TDi

10:58.879

 ...

203.

217

VW Golf TDI

18:15.786

Lõpptulemused:

1.

1

Peter Zakowski, Pedro Lamy, Robert Lechner CHRYSLER Viper GTS-

141 ringi, keskmine kiirus 152.383 km/h

2.

2

Jürgen Alzen, Arno Klasen, Markus Oestreich, Timo Bernhard PORSCHE 996 GT 3 139 ringi

3.

17

Wolfgang Desirée, Kersten Jodexnis, Paul Hulverscheid, Edi Althoff PORSCHE 996 GT 3 MR 137 ringi

4.

11

Georg Silbermayr, Nicolas Leutwiler, Dieter Schornstein PORSCHE GT 3 137 ringi

5.

44

Roland Asch, Dirk Schoysman, Takayuki Kinoshita, Tetsuya Tanaka NISSAN Skyline GT-R 135 ringi

6.

32

Michael Bäder, Tobias Hagenmeyer, Ralf Schall, Andres Bovensiepen BMW M 3 133 ringi
7.28Lennart Pehrson, Hans-Erik Andersson, Koit Veertee, Ulf Karlsson PORSCHE 996 GT Cup 133 ringi

 ...

36.

212

Eberhard Rattunde, Wayn Moore, Ralf Bohnhorst, Norbert Rattunde VW Bora R-TDi (parim diiselauto)120 ringi

 ...

143.

120

David Rinössl, Rudolf Rank, Thomas Krüger CITROEN Saxo 1,4 VTS (viimane lõpetaja)22 ringi