Marvellousi esindaja Mariliis Vahtra ütleb, et nõu töötati välja mullu koostöös Kunstiakadeemiaga. Kausi arendust toetas EAS ligi 10 000 euroga.

“Koerad teevad meie elu täiuslikuks” ning “kassid on seltsivad ja võluvad, viisakad oma diktaatorlikes nõuetes, peenetundelised oma ahnuses, puhtad, ilusad, elegantsed… ja õrnatundelised nagu me ise” — selliselt kõlavad loosungid Marvellousi lemmikloomanõude sarja DePeDi kodulehel.

Esimesed partiid stiiliteadlike koerte-kasside sööginõusid DePeDi on Eestist juba läinud Itaaliasse, kus veebipood yoox.com müüb neid Versace, Dolce & Gabbana, Marc Jacobsi, Moschino, Prada, Roberto Cavalli jt tuntud kaubamärkide kõrval. USAs müüb DePeDi kausse uhke nimega lemmikloomapood bitchnetwork.com, mille kaudu on juba tulnud rida tellimusi. Eestis müüvad neid nõusid kõik hästi varustatud disainipoed.

Koerad võivad teha valiku mitut värvi sööginõude vahel, saadaval on nii elevandiluu, šokolaad kui ka roosa ja must.

Kausist on kirjutanud rahvusvaheline koerte ajakiri Modern Dog Magazine ja internetidisaini portaal dog-milk.com. Tulemas on veel teistes variatsioonides teemantkausse, terve sarja jagu.